Sökning: "4P"
Visar resultat 1 - 5 av 56 uppsatser innehållade ordet 4P.
1. När föreligger en förtäckt värdeöverföring enligt 17 kap 1§ 1st. 4p. ABL?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : The upcoming bachelor's thesis deals with the corporate law concept of value transfers found in Chapter 17, Section 1. The concept is divided into two parts in the legislative provision: open value transfers and hidden value transfers. This thesis will primarily describe and analyze hidden value transfers. LÄS MER
2. Betydelsen av lean inom primärvården En rapport som belyser en vårdaktörs användning av lean för att öka kundvärdet bland sina patienter
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Many healthcare facilities have come to a conclusion regarding the efficiency usage for their resources. Attributable to the efficiency improvements, lean has become an increasingly more noticeable area in healthcare. This thesis recounts how diverse methods within lean can increase customer satisfaction in primary care. LÄS MER
3. Cultural awareness for competitiveness in the global market IKEA’s Japan adventures as case study
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)Sammanfattning : In internationalisation, entering new markets is a challenging and risky process. There are various factors to consider when planning a strategic approach to meet the demand and preferences of customers in a foreign market. To meet this challenge, knowledge of the new market plays a major role in the outcome of internationalization. LÄS MER
4. Pop-up bibliotek : En del av folkbibliotekens marknadsföring?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The purpose of this paper is to gain knowledge of the phenomenon of pop-up libraries and what image of pop-up libraries is produced in the media through content analysis of articles and notices in newspapers. Through the results of this analysis, I looked at how the pop-up library can be seen as marketing and what it is marketing for. LÄS MER
5. Marknadsföring i en digital tid : En studie av social commerce och marknadsmixen
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Att använda sociala medier som marknadsföringskanal, även kallat social commerce är ett växande fenomen då många företag idag använder sig av detta. Den nya marknaden har även möjliggjort att nystartade företag (startups) nu kan använda sociala medier som plattform för att växa och nå ut till sina kunder snabbare. LÄS MER