Sökning: "Andreas C Kozub"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Andreas C Kozub.
1. Varumärkesupplevelser 2.0 – En studie om varumärkesupplevelser på företagsbloggar
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Uppsatsen behandlar ämnet varumärkesupplevelser i samband med företagsbloggar. Detta för att utröna vilka varumärkesupplevelser en företagsblogg kan framkalla... LÄS MER
2. Shop-in-shop som positioneringsverktyg i dagligvaruhandeln
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Syftet är att göra en studie av shop-in-shop-konceptet inom dagligvaruhandeln, och att se om konceptet påverkar positioneringen. Metod: En explorativ fallstudie, kvalitativa intervjuer och besök i butikerna ligger som grund för den empiriska datan, analysen och resultatet. LÄS MER
Resultatsidor:
1