Sökning: "Andreas C Kozub"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Andreas C Kozub.

  1. 1. Varumärkesupplevelser 2.0 – En studie om varumärkesupplevelser på företagsbloggar

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Andreas C Kozub; Margot Möller; [2010]
    Nyckelord :Varumärkesupplevelse; företagsbloggar; känslor; missnöje; varumärkesgemenskap; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Uppsatsen behandlar ämnet varumärkesupplevelser i samband med företagsbloggar. Detta för att utröna vilka varumärkesupplevelser en företagsblogg kan framkalla... LÄS MER

  2. 2. Shop-in-shop som positioneringsverktyg i dagligvaruhandeln

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Andreas C Kozub; Peter Johansson; [2007]
    Nyckelord :Shop-in-Shop; Marknadsmix; Positionering; Dagligvaruhandel; Fallstudie; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet är att göra en studie av shop-in-shop-konceptet inom dagligvaruhandeln, och att se om konceptet påverkar positioneringen. Metod: En explorativ fallstudie, kvalitativa intervjuer och besök i butikerna ligger som grund för den empiriska datan, analysen och resultatet. LÄS MER