Sökning: "Anna Mellin"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Anna Mellin.

  1. 1. Co-Creation: What Users Want - A Qualitative Study on how Social Media Users balance Motivators and Barriers to Co-Create within Marketing Activities on Social Media Platforms

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Anna Mellin; Ioannis Diakoulakis; [2023]
    Nyckelord :Value Co-Creation; Co-Creation; Social Media; Social Media Marketing Activities; Social Media Users; Motivations; Barriers; Business and Economics;

    Sammanfattning : The aim of this research is to explore motivators and barriers that customers balance when it comes to co-creation in marketing activities undertaken by brands on social media. A qualitative research strategy was decided, with semi-structured interviews as the research method. LÄS MER

  2. 2. To be or not to be…green, that is the question

    L1-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Zikang Chen; Anna Mellin; Ivelina Petkova; [2022]
    Nyckelord :Corporate branding; green brand culture; green brand image; green shared vision; green corporate branding; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: To explore the roles of brand culture, brand image and brand vision in the context of “green” corporate brands, and identify pitfalls when these elements are not aligned. Methodology: Qualitative research method using primary data (interviews with former and current employees) and secondary data. LÄS MER

  3. 3. Play me that Trait : An exploratory study on the association between Sonic logos and Brand personality traits

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Anna Mellin; Kewin Olsson; Hannah Svensson; [2022]
    Nyckelord :Sonic branding; Brand personality traits; Responsibility; Activity; Aggressiveness; Simplicity; Emotionality; Sonic logos; Mode; Tempo; Association;

    Sammanfattning : The aim of this research is to explore the association between brand personality traits and sonic logos. The brand personality traits that are incorporated into this research are Responsibility, Activity, Aggressiveness, Simplicity and Emotionality. These traits constitute one of the two building blocks for this research. LÄS MER

  4. 4. Underlag för projektering av sockelkonstruktioner : En kvalitativ analys av sockelkonstruktionen utifrån kriterierna funktion, byggbarhet, beständighet och utformning

    Kandidat-uppsats, KTH/Byggteknik och design

    Författare :Anna Gustafson; Jenny Krogh; [2019]
    Nyckelord :Base construction; Foundation; Construction; Constructability; Construction detail; Constancy; Building construction; Outer wall construction; Sockel; Sockelkonstruktion; Sockellösning; Grundkonstruktion; Projektering; Byggteknik; Sockeldetalj; Grundanslutning; Ytterväggsanslutning; Beständighet;

    Sammanfattning : Sockelkonstruktionen är en del av grundkonstruktionen i en byggnad där yttervägg möter mark. Den är en utsatt del av en byggnads klimatskärm och exponeras både för det svenska klimatet och markfukt. Projektering av en sockelkonstruktion är tidskrävande och kräver stor kunskap inom flera områden för att uppnå de krav som ställs. LÄS MER

  5. 5. "Som eld och vatten" : En studie om hur Sverigedemokraterna och Feministiskt initiativ gestaltas av politiska kommentatorer i svensk dagspress

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Sophia Alhammar; Anna Bäckman; [2015]
    Nyckelord :Supervalår; Feministiskt initiativ; Sverigedemokraterna; politisk kommentator; gestaltningsmakt;

    Sammanfattning : År 2014 kan beskrivas med ordet supervalår. Detta år stod valet till Europaparlamentet och till Sveriges Riksdag, Kommun och Landsting på den samhälleliga agendan. Politiska kommentatorer är en utmäkande grupp journalister på framväxt som sällan studeras inom medieforskning. LÄS MER