Sökning: "BMW"
Visar resultat 1 - 5 av 75 uppsatser innehållade ordet BMW.
1. Double Machine Learning for Insurance Price Optimization
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This thesis examines how recent advances in debaised machine learning can be used for estimating price elasticities of demand within the automotive insurance field. Traditional methods such as generalized linear model (GLM) to estimate demand has no way of ensuring there are no biases in the underlying data selection, especially when the confounding variables are many. LÄS MER
2. Shock absorber dynamics : A parameter study of damper physical quantitiesand their effect on automobile comfort and control
Master-uppsats, KTH/Väg- och spårfordon samt konceptuell fordonsdesignSammanfattning : Damper performance is most commonly characterized by the damper’s forcevelocity behaviour. Different damper layouts and valving methods for creating oil flow constrictions bring different physical properties, outside of this conventional measure. LÄS MER
3. Utvärdering av laddningssystem för elfordon
Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ingenjörsvetenskapSammanfattning : Elfordon är en viktig del av omställningen till en mer hållbar transportsektor och för att kunna nå de uppsatta klimatmålen, både globalt och nationellt. Biltillverkare arbetar ständigt med att utveckla olika komponenter för att kunna optimera egenskaperna, däribland laddning. LÄS MER
4. CSR i förhållande till legitimitet vid en skandal : En kvalitativ innehållsanalys om hur BMW och Volkswagen använt CSR-kommunikation, vid en skandal
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Denna uppsats är en kvalitativ innehållsanalys vars syfte är att beskriva och analysera hur CSR har använts som ett verktyg vid en skandal hos företagen BMW och Volkswagen för att återfå sin legitimitet. Uppsatsen bidrar med kunskap kring hur CSR kan användas som ett verktyg vid en skandal hos de valda företagen för att återfå sin legitimitet. LÄS MER
5. Vinna eller försvinna : Det västerländska lyxvarumärkets integration i Kina: digital marknadskommunikation och kulturella skillnader
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : The paper studies cultural differences in marketing communication between the West and China, as well as how marketing communication differs between different Western luxury segments, in which extend luxury brands Louis Vuitton, BMW and Rolex use standardized or localized marketing strategies when integrating on digital platforms in China. The study draws attention to China as a unique phenomenon where great interest in luxury is mixed with new technology and strict political conventions. LÄS MER