Sökning: "BRAND"

Visar resultat 1 - 5 av 3399 uppsatser innehållade ordet BRAND.

  1. 1. Native journalism? En intervjustudie om de verktyg och ideal som före detta journalister tar med sig in i native advertisingyrket

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Elisa Amorelli; Sofia Hårdänge; [2018-02-08]
    Nyckelord :Native advertisingproducenter; journalistiska ideal; journalistisk process; mediernas kommersialisering.; Native advertising; journalistic ideals; journalism practices; media commercialization.;

    Sammanfattning : Title: Native journalism? En intervjustudie om de verktyg och ideal som före detta journalister tar med sig in i native advertisingyrketAuthors: Elisa Amorelli & Sofia HårdängeSubject: Undergraduate research paper in journalism studies,Department of journalism, media and communication (JMG), University of GothenburgTerm: Autumn 2017Supervisor: Oscar Westlund, JMG, University of Gothenburg Pages/words: 48/ 18 957(including abstract and appendix).Purpose: The main purpose of this study was to examine how native advertisers applicatejournalistic processes and ideals in their current profession. LÄS MER

  2. 2. AFS 2015:4 – möjligheter och begränsningar i regionala fackliga ombudsmäns arbete med organisatorisk och social arbetsmiljö - en jämföresle mellan två fackförbund

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / / Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap

    Författare :Sophie Svensson; Ida Sällergård; [2018-01-17]
    Nyckelord :work environment; trade union; change; influence; structure;

    Sammanfattning : The Swedish labour market has gone through some drastic changes the last couple of decades.New working conditions and new types of professions have appeared, which puts a lot ofpressure on the occupational safety and health. LÄS MER

  3. 3. MSF and the Hippocratic Approach : a single case study on communication in the conflict of South Sudan

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Statsvetenskapliga institutionen

    Författare :Thomas Stahl; [2018]
    Nyckelord :MSF; Hippocratic; Do No Harm; conflict; marketization;

    Sammanfattning : This thesis investigates Médécins Sans Frontières (MSF) communication in the setting of South Sudan. More precisely, the thesis investigates MSF’s engagement in a discussion regarding the potential harm NGOs, both other and themselves, might cause in terms of conflict dynamics. LÄS MER

  4. 4. Hälsa på burk : En multimodal kritisk diskursanalys av Lindahls kvargförpackningar

    Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap; Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap

    Författare :Johanna Månsson; Maxine Wearing; [2018]
    Nyckelord :Food packaging; Hälsokommunikation; Multimodal kritisk diskursanalys; Kritisk;

    Sammanfattning : Using multimodal critical discourse analysis, we analyze the food packaging of Lindahl’s, a prominent Swedish quark brand. The purpose of the study analyzes the quark packages semiotic resources, materials and shapes to find out how they communicate ideas and values about health and healthy eating. LÄS MER

  5. 5. Visuell kommunikation på Instagram : @swedishtonic

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation; Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Felicia Sandman; Märta Hagberg; [2018]
    Nyckelord :Visual communication; brand building; brand identity;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to examine how a new startup-company are using visual communication on the social media platform Instagram to build a brand identity. The study is based on a case study about the beverage company Swedish Tonic and how they use Instagram to brand themselves and demonstrate their identity. LÄS MER

BEVAKA DENNA SÖKNING

Få ett mail när det kommer in nya uppsatser på ämnet BRAND.

Din email-adress: