Sökning: "Booking channels"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Booking channels.

  1. 1. Hemarbete och organisationsidentitet: En kvalitativ studie om hur Uppsala kommuns organisationsidentitet bevaras och återskapas

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Hanna Gahne; Anna Forss; [2023]
    Nyckelord :Organizational identity; Organizational culture; Organizational communication; Agency; Distance work;

    Sammanfattning : The purpose with this essay is to understand what happens with the organizational identity at a Swedish municipality when employees work partly from home. The municipality we are focusing on is Uppsala kommun. Our research question concerns how Uppsala kommuns organizational identity maintains and recreates when employees partly work from home. LÄS MER

  2. 2. Onlineplattformar och prisparitetsvillkor - Konkurrensbegränsande avtal genom syfte eller resultat?

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska fakulteten; Lunds universitet/Juridiska institutionen

    Författare :Sofia Blixt; [2020]
    Nyckelord :Konkurrensrätt; Förmögenhetsrätt; Competition law; Law and Political Science;

    Sammanfattning : Onlineplattformar är en väl integrerad del av den digitala handeln, några exempel är Amazon Marketplace, Booking.com och Expedia. I onlineplattformarnas avtal med leverantörer återfinns ofta en prisparitetsklausul. LÄS MER

  3. 3. Do Pictures of Hotel Service Employees Sell? A Quantitative Study of The Presence of Service Employees in Hotels' Pictures

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Klara Lönnemark; Louise Renman; [2018]
    Nyckelord :Digitalization; Leisure traveling; Decision-making process; Human interaction; Service employee;

    Sammanfattning : The hotel industry is facing a digital disruption with a change in consumer booking pattern and increased competition from companies such as Airbnb. More consumers use digital channels such as online travel agencies and travel aggregators, and can easily compare multiple hotels prior to booking. LÄS MER

  4. 4. Makten hos en tredje part : En studie om bokningskanalernas inflytande på små hotell

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Julia Franzén; Amy Sevelin; [2017]
    Nyckelord :E-commerce; Small hotels; Booking channels; Online travel agencies; Platforms; E-handel; Små hotell; Bokningskanaler; Online Travel Agencies; Plattformar;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to gain in-depth understanding of the influence of booking channels in the hotel sector on the small hotel's organization. Method: The essay is based on a qualitative multidirectional study conducted with 6 semistructured interviews as a data collection method. LÄS MER

  5. 5. Factors affecting the proportion of smartphone usage at Flygresor.se

    Kandidat-uppsats, KTH/Matematisk statistik

    Författare :Gabriella Andersson; Louise Karlsson; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Digitization has changed the way people access the internet. Smartphones is soon to be the preferred internet access device leading us into a new generation of e-commerce, namely mobile commerce or m-commerce. The on-going transition, from desktop to smartphone has led to an uprising problem for companies within the area of e-commerce. LÄS MER