Sökning: "Cajsa Roos"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Cajsa Roos.

  1. 1. Hur väl avspeglar nuvarande värderingsmodell ägarlägenheters taxeringsvärde?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Samhällsbyggnad

    Författare :Cajsa Nordström; Ellen Roos; [2023]
    Nyckelord :Condominium; tax assessment value; valuation model; rental housing unit model; Ägarlägenhet; fastighetstaxering; värderingsmodell; hyreshusmodellen;

    Sammanfattning : Den 1 maj 2009 infördes lagregler som gör det möjligt att bilda ägarlägenheter i Sverige. Ägarlägenhet är en upplåtelseform som innefattas av direkt äganderätt vilket innebär att ägaren själv äger sin egen lägenhet i ett flerbostadshus. LÄS MER

  2. 2. Djurägarna efterfrågar mer infomration : En marknadsundersökning kring intresset för mer information från veterinärmedicinska parasitanalyser samt en utredande studie om möjligheten att använda nya diagnostikmetoder

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för biologisk grundutbildning

    Författare :Cajsa Roos; Alfred Andersson; Linnea Eriksson; Emma Oller Westberg; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Digital Marketing Strategy

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Andreas Bång; Cajsa Roos; [2014]
    Nyckelord :Digital marketing strategy; relationship; branding; profit performance; social media; social commerce; service quality; digital channels; the Internet; digital development; importance of digital channels;

    Sammanfattning : Abstract Course/level: 2FE16E, Bachelor Thesis Authors: Bång Andreas & Roos Cajsa Tutor: Krister Jönsson Examiner: Pejvak Oghazi Title: Digital Marketing Strategy within Manufacturing Industry – A qualitative case study Keywords: Digital marketing strategy, relationship, branding, profit/performance, social media, social commerce, service quality, digital channels, the Internet, digital development, importance of digital channels Background: The climate in B2B is very competitive and the need for a marketing strategy is vital for a company to stay competitive. Relationship, branding and profit/performance are three parts that are argued to be central in a marketing strategy. LÄS MER