Sökning: "Carl-Oskar Bergh"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Carl-Oskar Bergh.

  1. 1. Asperities of Revenue Management - The effects on price fairness perceptions.

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Carl-Oskar Bergh; [2016]
    Nyckelord :Revenue management; Price fairness perceptions; Dual entitlement; Social comparison; Pricing;

    Sammanfattning : In the recent past there has been a significant increase in the adoption and use of various dynamic pricing and revenue management strategies in consumer product and service sectors. The overall goal of these strategies is often to maximize the revenue of the firm. LÄS MER

  2. 2. "Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne" - En studie om hur atmosfären på en E-handelssida påverkar kunderna

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Carl-Oskar Bergh; Pontus Gustafsson; [2014]
    Nyckelord :Atmospherics; E-commerce; In-store marketing; Shopping goals; Stimulus;

    Sammanfattning : The increased competition in e-commerce puts pressure on e-businesses which makes it even more important to influence the visitors on their e-commerce sites. An often overlooked marketing tool is atmospherics. With the increased focus on e-commerce from both traditional and new e-businesses this marketing tool becomes even more relevant. LÄS MER