Sökning: "Case management Karlstads universitet"

Visar resultat 1 - 5 av 147 uppsatser innehållade orden Case management Karlstads universitet.

  1. 1. Ett lyckat projekt! : Projektledares upplevelser av projektframgång inomden svenska Polismyndigheten

    Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Jessica Hindi; [2024]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : En kvalitativ fallstudiestudie har genomförts med syfte att undersöka projektfram-gång inom Polismyndigheten genom att besvara frågeställningen, vad är ett lyckat projekt? Tio intervjuer genomfördes med polisanställda projektledare som driver eller har drivit projekt inom myndigheten. Insamlade data undersöktes genom te-matisk analys och resulterade i tre teman, Nyanser av projektframgång, Sin egen lyckas smed och En Polismyndighet. LÄS MER

  2. 2. Reputation Management in a Digital Age : How start-ups control their online reputation

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Fanny Jacobsson; Lo Meh Paw; [2024]
    Nyckelord :Online Reputation Management; Brand Equity; Startups; Image;

    Sammanfattning : Background: With digitalization, the increased use of the World Wide Web and social media combined with the aware and engaged costumer, the conditions of reputation management are also evolving (Beal & Strauss, 2008; Jones et al., 2009). LÄS MER

  3. 3. En förbättrad kundresa med ett CRM-system som möjliggörare : En fallstudie om framgångsfaktorer för en förbättrad relationmellan en försäkringsförmedlare och dess privatkunder urett kundreseperspektiv

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Lowe Olsson; [2023]
    Nyckelord :Customer relationship management; CRM; CRM-system; success factors; customer journey; customer satisfaction; customer expectations; communication.;

    Sammanfattning : Att utveckla bra relationer med sina kunder är en avgörande faktor för ett företags framgång. Deinteraktioner med företaget som kunden gör kan ses som en resa där bland annat framgångsfaktorernakommunikation, transparens och intern kompetens är väsentliga för en stor kundnöjdhet. LÄS MER

  4. 4. Framgångsfaktorer för en mellanprojektsrelation och mellanmänskliga relationer mellan kundens projektgrupp och systemleverantörens projektgrupp under införande av mobila betalningslösningar : En fallstudie av ett projekt mellan Ålandsbanken och Crosskey

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Adelina Engman; [2023]
    Nyckelord :project management; inter-personal relationships; inter-organizational communication; inter-personal communication; inter-project relationships; mobile banking solutions; inter-organizational relationship; inter-team relationship;

    Sammanfattning : Mobila betalningslösningar har blivit allt populärare och för att banker inte ska tappa konkurrenskraft behöver de införa olika mobila betalningslösningar som efterfrågas av bankernas kunder. En utmaning vid införande av mobila betalningslösningar är att det är många aktörer som är delaktiga i införandeprocessen. LÄS MER

  5. 5. Sustainable Product Development Through Integrated Life Cycle Assessment and Computer Aided Design : An Exploratory Study of Life Cycle Assessment (LCA)

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Vilma Åhlström; [2023]
    Nyckelord :CAD; Computer Aided Design; LCA; Life cycle assessment; integration; PLM; Product lifecycle management; Dassault Systèmes; 3DEXPERIENCE; Technia; Product; Environment;

    Sammanfattning : The purpose of this paper was to investigate the integration between Life Cycle Assessment (LCA) and Computer-Aided Design (CAD). The project has been carried out as a degree project at Karlstad University in the spring of 2023 on behalf of the company TECHNIA. The project was a master's thesis of 22. LÄS MER