Sökning: "Checkout area"
Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden Checkout area.
1. A Multi-Agent Pickup and Delivery System for Automated Stores with Batched Tasks
Master-uppsats, Linköpings universitet/Artificiell intelligens och integrerade datorsystemSammanfattning : Throughout today’s society, increasingly more areas are being automated. Grocery stores however have been the same for years. Only recently, self-checkout counters and online shopping have been utilised in this business area. This thesis aims to take it to the next step by introducing automated grocery stores using a multi-agent system. LÄS MER
2. Agent-Based Simulation of SARS-CoV-2 Spread in Supermarket Checkout Areas
Kandidat-uppsats, KTH/DatavetenskapSammanfattning : The outbreak of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) has seen the world scramble for effective countermeasures to limit infection spread in society. Understanding how infection spreads in places where strangers meet in relatively high numbers and proximity to one another is especially important. LÄS MER
3. Demografiska faktorers påverkan på mobila betalningsapplikationer : utifrån ett risk-, tillit- och servicekvalitetsperspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Sverige är idag i framkant av den mobila betalningsteknologin, trots det råder få studier på området som genomförts i Sverige. Samtidigt visar tidigare studier att demografiska faktorer påverkar hur saker och ting uppfattas. LÄS MER
4. Sinnesmarknadsföring : Konsumentens köpupplevelse i klädbutikers kassaområde
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Syfte: Studiens syfte är att förstå hur sinnesmarknadsföring påverkar konsumentens köpupplevelse i klädbutikers kassaområde. Metod: Studien bygger på fyra fokusgrupper av ostrukturerad intervjuform. Den är av kvalitativ karaktär och har ett induktivt synsätt med inslag av det deduktiva synsättet. LÄS MER
5. Self-Scanning Services in Food Retail : An Investigation on how Self-Scanning Services are adopted in the Swedish Food Retail Environment from a Service Fascination Perspective
Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)Sammanfattning : The retail industry is a competitive environment moving towards being rather service-oriented than product-oriented. It is hence essential for businesses to comprehend the market and act accordingly to differentiate themselves. A way of gaining competitive advantage and engage consumers is to invest in innovative technology. LÄS MER