Sökning: "Christian Neumann"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Christian Neumann.
1. Tillit inom krypto : En studie om hur kryptobörser kommunicerar för att skapa tillit mot konsumenter
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna rapport syftar till att undersöka och analysera kryptobörsers hemsidor med avseende på hur de kommunicerar och marknadsför tillit genom fem identifierade faktorer som i denna uppsats benämns som fem drivkrafter som bygger tillit. Dessa drivkrafter är: säkerhet, erfarenhet, utbildning, delade värderingar och partnerskap. LÄS MER
2. Att vara en i mängden… : En studie om religiös isolering på Facebook
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för idé- och samhällsstudierSammanfattning : The purpose of Att vara en i mängden… – En studie om religiös isolering på Facebook (Running with the pack… – A study on religious isolation on Facebook) is to gain an understanding of religious isolation between Christian, Jewish, Muslim and non-religious people. Further, the purpose is also to gain insight on how Christians, Jews and Muslims experience Facebook as a platform for expressing religious identity. LÄS MER
3. Det vårades för Al-Qaeda – En studie av GSPC:s utveckling efter alliansen med Al-Qaeda
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : Recent years has seen a growth of so-called ”Al-Qaeda franchises”, terrorist groups who formally ally with Al-Qaeda. This study investigates the phenomenon through how one such actor, the “Salafist Group for Preaching and Combat” (GSPC), has developed after its alliance with Al-Qaeda in 2006 and rebranding as ”Al-Qaeda in the Islamic Maghreb” (AQIM). LÄS MER
4. Volvo Trucks' Customer Value Proposition
Kandidat-uppsats, IHH, EMM (Entrepreneurskap, Marknadsföring, Management)Sammanfattning : Title: Volvo Trucks' Customer Value Proposition Authors: Ekaterina Storubleva, Gregor Milosch, Christian Neumann Tutor: Erik Hunter Date: May 2009 Keywords: Volvo Truck Corporation, truck industry, customer value, value drivers, retail strategy, communication, relationship marketing Purpose: The purpose of this thesis is to evaluate the general composition of Volvo Trucks' customer value proposition in Europe and to examine possible ways of enhancing it using Volvo's retailing strategy as a tool. Background: The concept of customer value gains more and more importance in modern companies. LÄS MER