Sökning: "Customer Information Use"

Visar resultat 1 - 5 av 879 uppsatser innehållade orden Customer Information Use.

  1. 1. AI: A helping hand for digital marketing agencies? : AI: En hjälpande hand för digitala marknadsföringsbyråer?

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Hampus Ekman; Erik Strand; [2024]
    Nyckelord :GPT-3; Digital marketing; Artificial intelligence; Efficiency; Streamlining; Processes; Content generation.;

    Sammanfattning : This study evaluates whether generative AI tools built on the language model GPT-3 can streamline the processes of digital marketing agencies. The method used for gathering qualitative data was two sets of semi-structured individual interviews with different digital marketing agencies. LÄS MER

  2. 2. Designing a reactive feedback feature for end-users in web-based media software

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Jessica Dellmar; [2024]
    Nyckelord :User Feedback; End-user involvement; Usability; Design Thinking; User Experience;

    Sammanfattning : Customer feedback is essential for improving a company's products or services and increasing customer satisfaction. Despite its value, user involvement faces many challenges, such as low user motivation and feedback with missing context information. LÄS MER

  3. 3. Digital innovation in Swedish audit firms

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Gloria Mugisha; [2023-07-04]
    Nyckelord :Audit; digitalization; cloud-based services; automation; data analysis;

    Sammanfattning : Digital innovation has always been at the heart of technological progress and more than ever, it has become an essential business strategy. This technological progress is making companies change their internal processes and rethink their businesses. This is the case for audit firms that have to deal with innovation. LÄS MER

  4. 4. Vem bryr sig om elbolagens varumärken? En kvalitativ fallstudie om Öresundskrafts varumärkeskommunikation under en energikris

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Ebba Svensson; Amanda Sjövall; [2023]
    Nyckelord :Varumärkeskommunikation; varumärkeskapital; varumärkeslojalitet; energimarknaden; energikris; strategisk kommunikation; varumärkesassociationer; informationsflöde; Social Sciences;

    Sammanfattning : Energikrisen har skapat osäkerhet för både energibolag och konsumenter. Kundnöjdhet och varumärkeslojalitet är avgörande för företags framgång. LÄS MER

  5. 5. Vilka möjligheter och hinder finns det för återbruk i byggbranschen?

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Eleonora Palmgren; Estelle Bonving; [2023]
    Nyckelord :Cirkulärt byggande; digitala verktyg; materialinventering; återbruksinventering; återbruk;

    Sammanfattning : Byggbranschen står för en stor andel av Sveriges koldioxidutsläpp som bidrar till klimatförändringarna. Branschen behöver därmed ställa om från linjärt byggande till cirkulärt byggande där mer återbruk av byggprodukter och byggmaterial kan bidra till förändringen. LÄS MER