Sökning: "Customer expect"

Visar resultat 1 - 5 av 109 uppsatser innehållade orden Customer expect.

  1. 1. Optimizing Digital Transformation : Strategies for Private Banking in the Age of Technology

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rasmus Jämterud; Henrik Widell; [2024]
    Nyckelord :Private banking; Digital tools in banking; Banking industry trends; Relationship marketing; Technology acceptance model TAM ; Customer experience management CEM ;

    Sammanfattning : This thesis delves into the digital transformation of private banking, emphasizing the challenge of balancing technology with the personalized service that high-net-worth clients expect. Employing frameworks like Relationship Marketing, the Technology Acceptance Model, and Customer Experience Management, it examines the integration and impact of digital tools on client relationships and operational efficiency in private banking. LÄS MER

  2. 2. Bortom Vinsten: En kvalitativ undersökning om hur Svenska Spel och Betsson AB använder CSR och om detta bidrar till ökad lojalitet bland kunder och ökad legitimitet för företagen

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Amelie Lewenhaupt; Anton Conradsen; Oscar Egard; [2024]
    Nyckelord :CSR; loyalty; legitimacy; Carroll’s CSR pyramid; Betsson AB; Svenska Spel; Business and Economics;

    Sammanfattning : Forskningsfrågor: Hur använder sig Svenska Spel och Betsson AB av CSR och finns det någon skillnad i CSR-arbetet mellan ett privatägt och statligt ägt spelbolag? Leder företagens CSR-arbete till ökad lojalitet bland kunder och ökad legitimitet för företagen? Syfte: Undersöka hur Svenska Spel och Betsson AB använder CSR i sitt arbete, samt om detta bidrar till ökad lojalitet bland kunder och ökad legitimitet för företagen. Metod: Denna kvalitativa studie förhåller sig till ett hermeneutiskt synsätt med en abduktiv ansats. LÄS MER

  3. 3. Service till nya generationens kunder : Hur kan dagens kundservice utvecklas för att möta kommande generationers förväntningar?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomi

    Författare :Kasper Karlsson; Johan Israelsson; [2023]
    Nyckelord :Kundservice; Servicegap; Generation Z; AI; Chattbotar; Kundfokus;

    Sammanfattning : This study aims to investigate the expectations and preferences customers within Generation Z have for service, as well as identify gaps between the expected and actual service. The study will further focus on future challenges for companies regarding service, when Generation Z becomes an increasingly large part of the customer base. LÄS MER

  4. 4. Bot or not : A customer’s perspective of customer service chatbots and human customer service representatives in E-commerce

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Hannes Töyrä; [2023]
    Nyckelord :E-commerce; chatbots; customer service; technology acceptance; UTAUT; questionnaire study;

    Sammanfattning : Chatbots are increasing in popularity, both as a valuable tool for commercial purposes but also as an area of academic research. It has been successfully applied in multiple application areas such as healthcare, education, customer service and work support. LÄS MER

  5. 5. Assessing the market possibilities and productization of ambulatory ECG-devices in the Business to Consumer space

    Master-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Morgan Bryer; Anton Palmén; [2023]
    Nyckelord :ECG; Ambulatory ECG; Medical technology; remote monitoring; B2M.; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : There is currently a shift in the healthcare sector moving towards remote monitoring, meaning that monitoring of diseases and other issues is moving out of hospitals and into people's homes with the use of medical technology. One of the fastest-growing at-home monitoring solutions is the ECG device, especially due to the fact that cardiovascular diseases are the leading cause of death worldwide. LÄS MER