Sökning: "Digital interaction"
Visar resultat 1 - 5 av 1162 uppsatser innehållade orden Digital interaction.
1. En vågskål mellan anpassning och intrång. En kvalitativ studie om hur generation Z uppfattar sin integritet vid riktad reklam online.
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : In today's society, the internet is an integral part of people's everyday lives, where every digital interaction creates a unique imprint. Through our online activities, we are carefully tracked and analyzed by various actors, primarily companies, who strive to create advertising that reaches us in our digital habitat. LÄS MER
2. Together, Apart Community and Connection in an Online Sangha
Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för litteratur, idéhistoria och religionSammanfattning : This thesis investigates how the online, global Zen Buddhist community, Treeleaf Zendo, facilitates its meditation sessions, social events and forum, and how the members of the community experience this communication. Through examining the different digital media used in the community, the nature of the interconnection has been studied. LÄS MER
3. Kan man lära gamla hundar att sitta? : En kvalitativ intervjustudie om fyra äldre människors användning av digitala skärmar
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : The focus of this thesis is on how elderly people make use of digital screens. The study studies how these elderly individuals view their screen time and it highlights how they have adapted to an ever-changing media landscape. LÄS MER
4. Cyberhygien hos högskolestudenter - Vilka åtgärder behövs för att upprätthålla en god cyberhygien bland högskolestudenter i Sverige
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Den digitala interaktionen har blivit en väsentlig del av individers vardag. Ökad användning av digitala tjänster har också lett till en exponentiell ökning av diverse cyberhot. LÄS MER
5. Swipe to buy? : Examining the influence of Instagram and TikTok onmillennials fast fashion purchases
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis explores the influence of User-Generated Content (UGC) on the purchasingdecisions of millennials in the fast fashion industry, particularly through the platformsInstagram and TikTok. The research delves into the transformation from offline to onlinemarketing within the fast fashion sector, examining both fast-fashion and ultra-fast fashion tounderstand UGC's impact on consumer behavior, including environmental and ethicalconcerns. LÄS MER