Sökning: "Filippa Håkansson"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Filippa Håkansson.
1. "Det är i våra klassrum de sitter" : En studie om skolkuratorers upplevelser av att kunna upptäcka sexuellt utsatta barn
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för socialt arbete (SA)Sammanfattning : The purpose of this paper is to deeper understand Swedish school counselors’ work to build trustful relationships with pupils and the counselors’ possibilities to discover child sexual abuse. This will be studied, considering that the school holds many different professions. LÄS MER
2. Sjuksköterskors erfarenheter av orsaker till stress i deras yrkesliv : En litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska HögskolaSammanfattning : Bakgrund: Sjuksköterskeyrket syftar till att främja hälsa, förebygga sjukdom, återställa hälsa och lindra lidande. Sjuksköterskan ingår i ett team med andra professioner som tillsammans arbetar för att ge en god och säker vård till patienterna. Det saknas många grundutbildade sjuksköterskor och detta leder i sin tur ofta till stress. LÄS MER
3. BEPS Action plan 13 in the light of confidentiality
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : OECD introduced 15 Action plans as part of the BEPS-project in 2014 in their work to combat base erosion and profit shifting (BEPS). Action plan 13 provides for a re-examined transfer pricing documentation and a new Country-by-country-reporting. The CbC-reporting is to be included in a three-tired approach including a master-file and a local-file. LÄS MER
4. Consumer Decision Making From a Social Perspective - A Study of the Outdoor Space
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of the thesis is to investigate how social and cultural factors influence the decision making behaviour regarding publicly displayed items, using the outdoor space as an example. We want to provide a more dynamic view on decision making concerning publicly displayed products, taking the personalities of the consumers into consideration. LÄS MER