Sökning: "H M marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 60 uppsatser innehållade orden H M marketing.
1. Sustainability and branding: : Sustainability and branding: An analysis of Nike and H&M`s CSRcommunication strategies”
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Some of the most common threats in society today are climate change, struggling world economies and starving people. Today most consumers seek out sustainable products that are produced under fair conditions. LÄS MER
2. Collaborative Couture: Decoding Relative Pricing Strategies and its Impact on Brand Equity
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: This paper aims to analyze the relative pricing of co-branding collaborations in the fashion industry to gain a deeper understanding of the effects on their respective brand equity. Design/method: This paper adopts a qualitative approach involving case studies on several co-branding collaborations in the fashion industry (H&M x Balmain, Adidas x Gucci, Fendi x Versace). LÄS MER
3. Konsumentattityder gentemot klädjätten H&M och dess hållbarhetsarbete : En kvantitativ studie på svenska konsumenter
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Denna studie har som syfte att undersöka hur konsumenter upplever klädföretaget H&M:s hållbarhetsarbete och vilka attityder som konsumenterna har gentemot företaget. Detta för att kunna skapa en ökad förståelse och kunskap kring hur hållbarhetsarbete kan påverka konsumentattityder. LÄS MER
4. Hållbar marknadskommunikation - Genuint ansvarstagande eller ett spel för galleriet? : En kritisk diskursanalys av H&M:s och Lindex:s hållbara marknadskommunikation
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : The climate crisis that the world is facing has resulted in a generally greater awareness about how climate friendly the products that we consume are. This has led companies all over the world to develop their sustainability marketing communication in order to attract consumers. LÄS MER
5. Sustainability and branding : An analysis of Nike and H&M’s CSR-strategies
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Some of the most common threats in society today are climate change, struggling world economies and starving people. Today most consumers seek out sustainable products that are produced under fair conditions. LÄS MER