Sökning: "Home furnishing industry"
Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden Home furnishing industry.
1. Navigationsmenyer på e-handelsplatser : En studie om hur globala navigationssmenyer påverkar användbarheten på två e-handelsplatser inom heminredning
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The aim of the study was to investigate how users experience two different global navigation systems of an e-commerce site in the home furnishing industry. Furthermore, the purpose of the study was to identify which aspects, in a global navigation system, affect the usability of an e-commerce website in the home furnishing industry and investigate what, in connection with a global navigation system, affects the usability. LÄS MER
2. Ett designbidrag till minskad rädsla för att falla : Forskning genom design
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : Med bakgrund av fallolyckor som ett betydande folkhälsoproblem, med personligt lidande och omfattande samhällskostnader som följd, undersökte studien produktdesigners möjligheter att skapa en tillgänglig och användbar produkt värd att använda, för personer över 65år, som känner rädsla för att falla (FHM, 2021). I en generell kommentar till FN:s mål för hållbar utveckling, uttrycks vikten av tillämpning av Universell Design (UD) i design av alla nya produkter (UN, 2013). LÄS MER
3. The future green home : A qualitative study of sustainable development in the furniture industry; Generation Ys’ needs and wants for greener furniture
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : The purpose of this study is to provide a deeper understanding to business managers, of how the Swedish Generation Y consume furniture and if there is a want of consuming more green furniture. The thesis identifies previous research of sustainability development within furnishing and the phenomenon of attitude-behavior gap among consumers. LÄS MER
4. Omnichannel as a value-creating business strategy : A study on omnichannel's impact on customer satisfaction in the home furnishing industry
Magister-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER
5. Investigating the Pre-Purchase Phase of the Customer Journey – An Exploratory Study in the Home Furnishing Retail Industry
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this research was to generate new insights of what causes consumers to recognise needs, how they search for information, and how they evaluate the alternatives during the pre-purchase phase of the customer journey. The selected topic is of relevance, as consumer behaviour has gone through significant changes in recent years as a result of developments in everyday technology. LÄS MER