Sökning: "Josefine Bäckström"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Josefine Bäckström.
1. Lärares acceptans av ChatGPT : En kvantitativ studie utifrån gymnasielärarnas perspektiv
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : This study provides insight into how subject teachers in Swedish and Mathematics in Stockholm perceive and integrate ChatGPT into their work. Using a quantitative approach based on the Technology Acceptance Model (TAM), the study found that teachers in mathematics generally have a more positive attitude towards and use ChatGPT to a greater extent than Swedish teachers. LÄS MER
2. Examensarbete : Litteraturstudie om barns amningsmönster
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för folkhälso- och vårdvetenskap; Uppsala universitet/Institutionen för kvinnors och barns hälsaSammanfattning : .... LÄS MER
3. Lean i Sveriges landsting, evig kärlek eller bara en flört? En studie baserad på årsredovisningar mellan 2008-2013
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Handelshögskolan vid Örebro UniversitetSammanfattning : .... LÄS MER
4. Repetition är kunskapens moder
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Lärarutbildningen (LUT)Sammanfattning : ”Repetition är kunskapens moder – en studie om hur två arbetslag på olika skolor arbetar med läs- och skrivinlärningsmaterial i år 1”, ett examensarbete skrivit av Josefine Bäckström och Elisabeth Meijer. Vi har redogjort för tidigare forskning som berör lärobokens auktoritet och vilken betydelse lärarens personliga och pedagogiska roll har för undervisning. LÄS MER
5. Skicka vidare: En analys av fenomenet Affiliate Marketing i modebranschen
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Titel: Affiliate marketing Författare: Eva Dobosz, Josefine Schüler Handledare: Kristina Bäckström, Cecilia Fredriksson Utbildning: Service Management, Retail & Turism Problemdiskussion: I Sverige domineras bloggosfären av modebloggar. Modeföretag har insett vilka marknadsföringsmöjligheter bloggen skapar då den inte betraktas som en kommersiell mediekanal av modekonsumenter. LÄS MER