Sökning: "Kajsa Brand"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden Kajsa Brand.
1. The Formula to Success
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Research question: How does the consumer-brand relationship evolve between fans and highprofile sport teams? Purpose: The aim of this thesis is to understand how the consumer-brand relationship evolves between fans and high-profile sports teams, more specifically, Formula 1 teams. It will explore the triadic relationship that exists with other consumers in addition to the dyadic relationship between a brand and a consumer. LÄS MER
2. IS THERE ROOM FOR HIGH TECH IN A HIGH TOUCH INDUSTRY? AN EXPLORATORY STUDY ON ADOPTION OF SOCIAL ROBOTS IN THE HOTEL INDUSTRY
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : This master thesis explores the possibilities of social robot adoption in the hotel industry. Social robots represent a new product group, a radical innovation, that has yet not seen commercialization in the hotel industry in Sweden. LÄS MER
3. The Road Towards Service-Integrated Offerings for Product-Centred Manufacturing Firms : A Case Study within Husqvarna
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : In recent years there has been an increase in servitisation amongst manufacturing firms. Change could be inevitable to stay competitive in this fierce innovative environment and is therefore an ongoing topic that needs to be addressed. LÄS MER
4. Den hållbara resan genom socialt ansvar
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för modevetenskapSammanfattning : The primary aim of the following study is to examine how a brand can achieve social sustainability by integrating ethical Corporate Social Responsibility (CSR) into their communication of reports. This thesis will study the two active fashion brands GANNI and H&M Group with material that consist of two qualitative content analyses of “GANNI Responsibility Report 2021” and “H&M Group Annual and Sustainability Report 2021”. LÄS MER
5. Verksamhetsstyrning för en hållbar utveckling : -En kvalitativ intervjustudie om hur stora svenska företag integrerar hållbarhet i sin verksamhetsstyrning.
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Bakgrund och problemdiskussion: Globala utmaningar och förändrade förutsättningar har bidragit till att hållbarhetsbegreppet har fått en större betydelse och genomslag i samhällsdebatten, vilket har medfört att fler verksamheter inkluderar hållbarhet i arbete. En följd av förändringarna som orsakats av uttömning av naturresurser, klimatförändringar och en ojämlikhet i världen, är att företag tvingats till att utforma och betrakta nya styrmetoder för att fortsätta vara konkurrenskraftiga. LÄS MER