Sökning: "Märta Eriksson"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Märta Eriksson.

  1. 1. Träningsklädernas påverkan på träningsupplevelsen

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kost- och idrottsvetenskap

    Författare :Julia Antonsson; Märta Eriksson; [2022-06-28]
    Nyckelord :Fysisk aktivitet; genus; kvinnor; träning; träningskläder; träningsupplevelse;

    Sammanfattning : Denna uppsats baseras på en explorativ studie där syftet är att undersöka hur kvinnor ser på skillnader mellan manliga och kvinnliga träningskläder, vilka träningskläder de väljer, samt hur träningskläder påverkar träningsupplevelsen. Ett frågeformulär skapades och skickades ut via sociala medier för att samla in empiri. LÄS MER

  2. 2. Should I Stay or Should I Grow? - a comparative case study between entrepreneurial growth intentions in Singapore and Stockholm

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Josefina Hagberg; Märta Eriksson; [2019]
    Nyckelord :Growth Intentions; International Expansion; Entrepreneurship; External Resources; Entrepreneurial Ecosystems;

    Sammanfattning : Entrepreneurship is often considered a key driver of economic and social progress, resulting in new venture growth becoming one of the most widely studied topics within entrepreneurship research. Such research has revealed different growth intentions among entrepreneurs, determined by the decision-making of the individual. LÄS MER

  3. 3. Visuell kommunikation på Instagram : @swedishtonic

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Felicia Sandman; Märta Hagberg; [2018]
    Nyckelord :Visual communication; brand building; brand identity;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to examine how a new startup-company are using visual communication on the social media platform Instagram to build a brand identity. The study is based on a case study about the beverage company Swedish Tonic and how they use Instagram to brand themselves and demonstrate their identity. LÄS MER

  4. 4. Går det att få distans att fungera? En kvantitativ studie om psykologisk distans inom konsumentbeteende online

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Maja Fors; Märta Eriksson; [2017]
    Nyckelord :Psychological distance; Construal level theory; Consumer behavior; Retailing; E-commerce;

    Sammanfattning : The e-commerce has been growing rapidly in recent years as the sector is getting more globalized and digitalized. Though, consumer's can feel reluctance to online shopping involving unknown brands. Trust is a critical factor for conveying this barrier. LÄS MER

  5. 5. Interface Development for Semi-Autonomous Trucks : Visual and Auditory Feedback

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Maskinkonstruktion; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Frida Eriksson; Märta Andersson; [2015]
    Nyckelord :Interface; Interaction; HMI; Display; Development; Semi-Autonomous; Concept; Prototype; Forklift; Trucks; Truck; Visual; Auditory; Feedback; Toyota; TMHE; Design; Ergonomics; Sound; GUI; Automation; Autonomous; Driver; User; Truckar; Truck; Gränssnitt; Feedback; Återkoppling; Användare; Förare; Automation; Interaktion; Semi-automation; Ljud; Display; Toyota; TMHE;

    Sammanfattning : Vehicles are becoming increasingly autonomous, as automotive industries are investing in innovative technology. Therefore the technology becomes more available and affordable, making it possible for Toyota Material Handling Europe (TMHE) to introduce automated features in their trucks. LÄS MER