Sökning: "Madeleine Andrén"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Madeleine Andrén.

  1. 1. ”Man får ju in matematik i så mycket” : En kvalitativ studie om hur förskollärare arbetar för att främja barns matematiska utforskande i relation till lek och miljö

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Pedagogik, språk och ämnesdidaktik

    Författare :Madeleine Andrén; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Var? När? Hur? : En kvalitativ studie om strategisk planering i småföretag

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Carina Andersson; Sofia Andrén; Madeleine Gustafsson; [2020]
    Nyckelord :Strategisk planering; strategi; småföretag;

    Sammanfattning : This is a qualitative study about the strategic planning in small businesses. The study will answer the question: How formalized is the strategic planning progress in small businesses? Strategic planning is used to plan the company's direction and which goals they want to achieve. LÄS MER

  3. 3. Psykiatrisk omvårdnad av sucidnära patienter- En litteraturöversikt. : Psychiatric nursing for suicidal patients- A literature review.

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mittuniversitetet/Avdelningen för omvårdnad

    Författare :Madeleine Andrén; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. I sanningens ögonblick : berättelser om hur frontlinepersonal levererar service

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Madeleine Andrén; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning :   Titel: I sanningens ögonblick: berättelser om hur frontlinepersonal levererar service.   Bakgrund: Service definieras som något som levereras men resulterar inte i ägande av något. Service levereras av frontlinepersonal till turister. Frontlinepersonalen har betydelse för hur servicen levereras. LÄS MER

  5. 5. I sanningens ögonblick : Berättelser om hur frontlinepersonal levererar service

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Madeleine Andrén; [2010]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Titel: I sanningens ögonblick: berättelser om hur frontlinepersonal levererar service.   Bakgrund: Service definieras som något som levereras men resulterar inte i ägande av något. Service levereras av frontlinepersonal till turister. Frontlinepersonalen har betydelse för hur servicen levereras. LÄS MER