Sökning: "Mercedes Benz"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden Mercedes Benz.
1. Sentence Stress in Songs: The Potential of Using Authentic Songs for Teaching English Sentence Stress to EFL Learners in Swedish Lower-Secondary School
L3-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för engelska; Lunds universitet/EngelskaSammanfattning : Using music as a tool for teaching a foreign language has been shown to positively affect the language learning process (Balčytytė-Kurtinienė, 2018; Cañete García et al., 2022; Heidari- Shahreza & Moinzadeh, 2012), and this essay suggests that authentic English songs can be used in the teaching of EFL in lower-secondary school in Sweden to efficiently meet many aspects of the syllabus. LÄS MER
2. The Moose in the Room: A Mercedes-Benz Case
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
3. UI Design Trends InAutomobile DigitalMedia Players : How Trends Compare To User Preference In Sweden
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Tekniska HögskolanSammanfattning : This study aims to evaluate the preferences of drivers in Sweden, in regard to incar digital media players. As interfaces in cars, to some extent, are taking over thefunctionality of physical buttons and knobs, it is increasingly important for carmanufacturers to better understand what their users prefer. LÄS MER
4. Policy Tools for the Decarbonisation of Urban Freight Transport in Brazil
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : There has been an increase in the carbon dioxide (CO2) emissions in the last 3 decades. A large share of these emissions is produced by the transport sector. In 2010 alone, global transport accounted for 7 GtCO2 eq and approximately 23% of total energy-related CO2 emissions. LÄS MER
5. Inbound Marketing – en framgångsstrategi? En kvalitativ studie på premiumbilar som högengagemangsköp utifrån konsumenter och Mercedes-Benz
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Examensarbetets titel: Inbound Marketing – en framgångsstrategi? En kvalitativ studie på premiumbilar som högengagemangsköp utifrån konsumenter och Mercedes-Benz Seminariedatum: 2018-06-01 Ämne/kurs: FEKH29 Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå Författare: Alice Beckman, Clara Michélsen, Julia Torstensson Handledare: Clara Gustafsson Nyckelord: Inbound Marketing, Köpprocessen, Digitalisering, Högengagemangsprodukt, Premiumbil Syfte: Syftet med studien är att, med anledning av ett förändrat medielandskap, utvärdera Inbound Marketing som digital marknadsföringsstrategi vid premiumbilköp som högengagemangsprodukt. Metod: En kvalitativ studie har genomförts med ett hermeneutistiskt fenomenologiskt perspektiv. LÄS MER