Sökning: "Overt Marketing"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Overt Marketing.
1. “Yebo Gogo, it’s time to braai Mzansi!” Code-Switching, Borrowing, Prestige, Slang, and Persuasion in the Digital Marketing Industry of South Africa
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : This paper will analyse code-switching, borrowing, slang, and covert or overt prestige in online and television media. The days of OOH (Out Of Home) advertising are becoming obsolete and moving toward a digital age. LÄS MER
2. Vad du egentligen lyssnar på : Undertitel: En kvantitativ studie om marknadskommunikation i svenska podcasts
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Problemformulering och syfte: I dagens samhälle med ständig uppkoppling blir vi i allt större utsträckning utsatta för reklam i syfte att påverka oss. I denna undersökning eftersträvas att se hur påverkan kan komma fram i fenomenet podcast. LÄS MER
3. Nyhetens behag: En kvantitativ studie av möjligheter och risker med produktplacering på modebloggar
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The advantages with product placement in blogs compared to traditional media is shown in earlier empirical findings where consumers found blog posts more credible and informative than a corresponding article in a web paper. It can therefore be argued that the informal structure and personal tonality of the blog reinforces the effects of product placement on brand attitude and intention to buy as the consumer has no persuasion knowledge and does not detect the rewriting of the product as commercial. LÄS MER