Sökning: "Payam Sedighi"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Payam Sedighi.

  1. 1. Lidl är billigast : En kvantitativ studie om svenska studenters preferenser gällande livsmedelsföretag och attityder till lågprislivsmedelsföretaget Lidl.

    Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Payam Sedighi; Mikaela Karlsson; [2008]
    Nyckelord :Lidl; attityder; konsument beteende;

    Sammanfattning : Abstract Titel: Lidl är billigast: En kvantitativ studie om svenska studenters preferenser gällande livsmedelsföretag och attityder till lågprislivsmedelsföretaget Lidl. Seminariedatum: 2008-01-14 Nivå: Magisteruppsats 15 HP Författare: Karlsson Mikaela, Sedighi Payam Handledare: Gebert Person Sabine Nyckelord: konsumentbeteende, attityder, Lidl Syfte & Problembakgrund: 2003 etablerades Lidl på den svenska marknaden och sedan dess har det skrivits en hel del negativt om företaget i media. LÄS MER

  2. 2. Varumärkes uppbyggnad : WeSC

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Payam Sedighi; Fredrik Johansson; [2007]
    Nyckelord :Varumärkesuppbyggnad; nätverk; positionering; image; WeSC.;

    Sammanfattning : Vid uppbyggnad av varumärken finns det sex viktiga begrepp som behandlas vid uppbyggnad av varumärken. Vi har genom att behandla teorier belyst empirin. Under arbetets gång har vi funnit ytterligare en variabel som inte har behandlats i den omfattning som den borde, nämligen begreppet nätverk. LÄS MER