Sökning: "Pierre Jarméus"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Pierre Jarméus.

  1. 1. Social Media for Learning - A qualitative and quantitative study regarding the implementation process, strategic issues and utilization of Web 2.0 technology for formal learning

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Pierre Jarméus; Carl Sundberg; [2011]
    Nyckelord :E-learning; Experience; Social media; Strategy; Technology acceptance;

    Sammanfattning : The thesis aims to increase the knowledge on how the acceptance regarding social media based E-learning 2.0 information systems for formal learning can be increased and how the acceptance affects the social learning experience. To achieve this, the thesis relies on both a qualitative and quantitative approach and is primarily inductive. LÄS MER

  2. 2. Varumärken och varningsetiketter: En kvantitativ studie i hur varningsetiketter påverkar personer då de är placerade på läskförpackningar och om varningsetiketternas effekt påverkas av varumärket

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Pierre Jarméus; Henrik Engervall; [2009]
    Nyckelord :Warning label; Brand; Loyalty; Trust; Soft drink;

    Sammanfattning : Warning labels can be used to change the attitude and behavior in the general public. The use of warning labels is also increasing and suggestions have been made to expand their use to more general food products. However, the research regarding the effects of warning labels and how other factors may influence them is limited. LÄS MER