Sökning: "Questionnaire communication"

Visar resultat 1 - 5 av 808 uppsatser innehållade orden Questionnaire communication.

  1. 1. Vuxnas synpunkter om främjandet av förskolebarns kostvanor : En kvantitativ studie om förskolans personal och vårdnadshavares synpunkter om samverkan och ansvar gällande barns kostvanor

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Karlstads universitet

    Författare :Ida Brokvist; Klara Danielsson; [2024]
    Nyckelord :Children s dietary habits; Communication; Cooperation; Distribution of roles; Preschool;

    Sammanfattning : In this study, we wanted to investigate, analyze and compare staff working in groups of children and the views of guardians regarding children's dietary habits in preschool. This to be able to draw conclusions about whether the collaboration works, whether it´s sufficient to promote children's dietary habits and who they believe the responsibility rests most heavily on. LÄS MER

  2. 2. The language of risk: A quantitative study on the effects of presentation format in risk communication

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Andreas Lidin; Daniel Mira; [2024]
    Nyckelord :Risk Communication; Numeracy; Presentation Format; Natural Frequencies;

    Sammanfattning : Consumers are faced with everyday decisions requiring understanding and interpretation of risks and probabilities. One area where the importance of good risk communication is particularly salient is in modern healthcare where shared medical decision making is a central feature. LÄS MER

  3. 3. Hur påverkar CSR konsumenters köpintention? : En studie om hur företags sociala ansvar påverkar konsumenternas tilltro, köpintention och varumärkeslojalitet.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Lucas Persson; David Timbré; [2024]
    Nyckelord :Corporate Social Responsibility; CSR; konsumentuppfattning; företags sociala ansvar; köpintention; långsiktig hållbarhet; kulturella skillnader; teknikbranschen;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Hur påverkar CSR konsumenters köpintention? Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: David Timbré och Lucas Persson Handledare: Martin Ahlenius  Datum: HT 23 Syfte: Studiens syfte är att undersöka hur konsumenters uppfattning, medvetenhet och förtroende kring ett företags sociala samhällsansvar påverkar köpintention. Metod: Studiens metodik baseras på en kvantitativ karaktär med ett deduktivt, positivistiskt synsätt. LÄS MER

  4. 4. Relevant Dutch Lexical Influence in Contemporary Modern Japanese

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för japanska och kinesiska; Lunds universitet/Japanska

    Författare :Willem Koen; [2024]
    Nyckelord :Japanese Language; Dutch-Japanese; Dutch Lexical influence; Loanwords; Lexical exchange; Lexical influence; Languages and Literatures;

    Sammanfattning : During the Edo Period of Japanese history, many loanwords entered the Japanese language through communication with the Dutch. Now, 164 years after the last significant linguistic exchange took place between the Dutch and the Japanese, it is interesting to see what lexical influence still exists in contemporary modern Japanese and which loanwords have fallen out of use. LÄS MER

  5. 5. Unlock those closed doors

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvård

    Författare :Giulia Gualandri; [2023-10-18]
    Nyckelord :Heritage Conservation; Communication; Public outreach; Public engagement;

    Sammanfattning : The present work aims to investigate the current situation regarding the conservation profession and the communication to the public through outreach initiatives, especially from the point of view of the conservators. In the latest decades outreach and communication have been taking a preponderant role within the profession of conservation, causing changes in the daily tasks of conservators and new demands in terms of skills which professionals need to acquire. LÄS MER