Sökning: "Samuel Lidström"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Samuel Lidström.

  1. 1. The Relationship between perception and Consumer Behavior towards Purchasing from Chinese Online Retailers : A Comparative study between Generation Z and Generation Y

    Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Samuel Lidström; Ruotong Tang; [2023]
    Nyckelord :Generational Difference; Personal Values; Uncertainty Avoidance; Uncertainty Perception; Purchase Decision;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to examine the impact of perception and uncertainty among Generation Z and Generation Y Swedish consumers when making purchase decisions from online Chinese retailersQualitative method in the form of focus groups was used to collect the data in order to answer the research question. This study explored perception and uncertainty in Swedish Gen Z and Gen Y consumers when purchasing from Chinese online retailers. LÄS MER

  2. 2. Attityd till reklam på sociala medier och dess påverkan på köpbeteende : En jämförelsestudie mellan generation X och Z.

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Naim Hamzé; Samuel Lidström; [2022]
    Nyckelord :Attityd; reklam; sociala medier; förtroende; engagemang; köpbeteende;

    Sammanfattning : Date: 2022-06-01  Level: Bachelor/Master thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Naim Hamzé (95/04/18) Samuel Lidström (95/04/18)  Title: Attitude towards advertising on social media and its impact on buying behavior. A comparative study between generation X and Z Supervisor: Aswo Safari  Keywords: Attitude, advertisement, social media, trust, commitment, buying behavior Research questions: What are the differences between the attitude of generation X and generation Z to advertisements on social media?  Purpose: The purpose of this study is to investigate the difference between generation X and Z attitudes towards advertisement on social media and how these attitudes affect their buying behavior. LÄS MER

  3. 3. Ljuddesign med realistiskt tema : En studie i hur olika grad av realism i en ljudläggning påverkar immersionen

    M1-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för kommunikation och information

    Författare :Samuel Lidström; [2014]
    Nyckelord :Dataspel; Ljuddesign; Realism; Immersion; Helhetsintryck;

    Sammanfattning : Med dagens allt mer visuellt realistiska dataspel ställs även allt högre krav på spelens ljudläggning. Detta arbete undersöker på vilket sätt helhetsintrycket av dataspel förändras beroende på realismen i ljudläggningen. LÄS MER