Sökning: "Sandra Norrman"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Sandra Norrman.
1. “Vi lever ju i en digital värld” : -
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för barndom, utbildning och samhälle (BUS)Sammanfattning : .... LÄS MER
2. Alternate wetting and drying and its influence on zoonotic disease vectors in northern Vietnam : can changing the rice-growing method reduce the presence of Japanese encephalitis virus?
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of Clinical SciencesSammanfattning : Japanese encephalitis is an important disease affecting 70,000 people every year, with young children constituting the major part. Growing rice with alternate wetting and drying (AWD) methodology reduces water consumption at the same time as it contributes to a reduction in greenhouse gas emission. LÄS MER
3. Läsintresse och läsförståelse – två viktiga komponenter i elevernas vardag : En kvalitativ studie om hur lärare och skolbibliotekarier arbetar för att främja barns läsintresse samt hur lärare arbetar med läsförståelse hos eleverna.
M1-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för naturvetenskapernas och matematikens didaktikSammanfattning : Syftet med den här undersökningen att få en inblick i hur lärare och skolbibliotekarier arbetar när de undervisar i läsförståelse samt att undersöka de didaktiska val de gör för att elever i årskurs 4-6, läsintresse och läsförståelse ska öka. För att undersöka detta har jag använt mig av kvalitativa intervjuer med lärare och skolbibliotekarier i en mindre kommun i norra Sverige. LÄS MER
4. HOW FINNISH MARKETING AGENCIES DEAL WITH COVID-19 : An integrated view on management and marketing in times of crisis
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The outbreak and global spread of the coronavirus took the world by storm and beyond the evident threat it is to the human well-being, it is also impacting the health of businesses. In Finland it was only a matter of weeks after the government the 16th of March started to implement efforts to limit the spread, that a large marketing agency, among other firms, was forced to file for bankruptcy. LÄS MER
5. DO CONSUMERS BELIEVE EACH OTHER ONLINE? : A study of how consumers assess credibility of brand-related UGC
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : With the gradual rise of Web-2.0 based platforms, Internet users were given the possibility to interact with each other in virtual communities. LÄS MER