Sökning: "Sanna Emilsson"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Sanna Emilsson.

  1. 1. How can an organization with B2B experience enter a new market utilizing an B2C e-commerce strategy instead? : A case study of a fragrance company

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Aamna Minhas; Sanna Emilsson; [2022]
    Nyckelord :E-commerce; business-to-business B2B ; business-to-consumer B2C ; Fragrance; Entry mode strategy; Internationalization.;

    Sammanfattning : Globalization and the rapid growth of online-transaction through e-commerce platforms is increasing at a fast pace, not to mention the acceleration during and after the pandemic of Covid-19. The purpose with this qualitative case study of a company operating in the fragrance industry is to give a better understanding of how a company successfully succeeded in internationalizing by utilizing a B2B e-commerce strategy, and how the same company can change strategy to utilize B2C e-commerce to enter a new market which in this case are Sweden. LÄS MER

  2. 2. After-work eller en kopp kaffe, vad väljer du? : En studie om ritualens påverkan på anställda

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Sanna Emilsson; Lisa Pettersson; Elin Weigardh; [2017]
    Nyckelord :Ritual; förbättringsritual; integrationsritual; arbetsplats; påverkan; gemenskap; trivsel; uppskattning; motivation; missnöje;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med uppsatsen är att skapa en inventering för på vilket sätt ritualer påverkar anställdas trivsel, uppskattning, gemenskap, motivation och missnöje på deras arbetsplats. Metod: Uppsatsen utgår från en deduktiv ansats där teorin samlades in innan insamling av empiri. LÄS MER