Sökning: "Sara-Maria Löfvenberg"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Sara-Maria Löfvenberg.

  1. 1. Socially Desirable Fast Moving Consumer Goods - A Literature Review on How To Decrease the Gap Between Intention & Purchase Behavior Through Marketing

    Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Mikael Forsberg; Sara-Maria Löfvenberg; [2011]
    Nyckelord :Branding; Consumer Behavior; Consumer Value Creation; Decision-making; Differentiation; Eco; Ecological; Environmentally Conscious Behavior; Fast Moving Consumer Goods FMCG ; Green Consumer; Green Marketing; In-store marketing; Marketing; Organic; Purchase decision; Socially Desirable; Value Creation.;

    Sammanfattning : Abstract Authors: Mikael Forsberg and Sara-Maria Löfvenberg Tutor: Susanne Åberg Title: Socially Desirable Fast Moving Consumer Goods – A Literature Review on How To Decrease the Gap Between Intention & Purchase Behavior Through Marketing Keywords Branding, Consumer Behavior, Consumer Value Creation, Decision-making, Differentiation, Eco, Ecological, Environmentally Conscious Behavior, Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Green Consumer, Green Marketing, In-store marketing, Marketing, Organic, Purchase decision, Socially Desirable, Value Creation. Background and Problem Consumers today are more environmentally conscious than ever. LÄS MER

  2. 2. Varför Corporate Social Responsibility? : En studie om orsakerna bakom AstraZenecas och Pfizers arbete med CSR

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ebba Sidhagen; Sara-Maria Löfvenberg; [2009]
    Nyckelord :Läkemedelsföretag; CSR; samhällsansvar; förväntningar; intressenter; legitimitet; kommunikation;

    Sammanfattning : Bakgrund och problem Medvetenheten och intresset för företagens ansvarsroll i samhället har ökat. Idag har debatten till mångt och mycket kommit att handla om ett samlingsbegrepp för samhällsansvar - Corporate Social Responsibility (CSR). LÄS MER