Sökning: "Service Management"
Visar resultat 1 - 5 av 3212 uppsatser innehållade orden Service Management.
1. ”Den dagen jag inte påverkas emotionellt kommer jag inte vilja jobba kvar som socialsekreterare” : En kvalitativ intervjustudie om socialsekreterares erfarenheter avemotioner och emotionshantering i arbetslivet
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för socialt arbete (SA)Sammanfattning : In human service professions, professionals are expected to respond to and manage not only the emotions of others, but also their own. Due to the negative effects of poor emotion management, it is relevant for social workers to gain a better understanding of the role of emotions in their work. LÄS MER
2. Ett digitalt ekonomiskt bistånd - De ”nya arbetssätten”
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för hälsa och samhälle (HS)Sammanfattning : The purpose of this thesis is to highlight the experiences of social workers regarding the ongoing impact of digitalization on the administration of economic assistance within social services. The literature presented discusses how digitalization influences social workers and clients in the current workplace. LÄS MER
3. Powering Tomorrow - Implementation of Battery Energy Storage System in today's Power Grid
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Title Powering Tomorrow - Implementation of Battery Energy Storage System in today's Power Grid Authors Henrik Ramström and Krenar Gerxhaliu Supervisor Ingela Elofsson, Dept. of Production Management, Faculty of Engineering, Lund University Maricruz Bravo, Flower Infrastructure Technologies AB Background We are currently undergoing a transition in the industrial development, taking place globally. LÄS MER
4. Användning av prestationsmätning inom IT Service Management hos fem små och medelstora företag : En kvalitativ studie om upplevda fördelar, utmaningar och risker
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Att leverera IT-relaterade tjänster är utmanande för många företag och verksamheter. För att underlätta för leverantörer av IT-tjänster har processtöd tagits fram som går under namnet IT Service Management där det ledande ramverket ITIL tillhandahåller riktlinjer för bland annat processer i form av incident- och problemhantering. LÄS MER
5. Optimizing Digital Transformation : Strategies for Private Banking in the Age of Technology
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis delves into the digital transformation of private banking, emphasizing the challenge of balancing technology with the personalized service that high-net-worth clients expect. Employing frameworks like Relationship Marketing, the Technology Acceptance Model, and Customer Experience Management, it examines the integration and impact of digital tools on client relationships and operational efficiency in private banking. LÄS MER