Sökning: "Sophie Lindström"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Sophie Lindström.
1. Effekten av AI på den digitala personaliserade marknadsföringen: möjligheter och utmaningar : En kvalitativ studie kring hur AI påverkar den digitala personaliserade marknadsföringen ur ett företagsperspektiv.
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : SAMMANFATTNING Datum: 2024-01-11 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 hp Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet Författare: Julia Blomqvist Julia Köhl Sophie Lindström 02/04/16 97/07/16 00/06/10 Titel: Effekten av AI på den digitala personaliserade marknadsföringen: möjligheter och utmaningar. - En studie kring hur AI påverkar den digitala personaliserade marknadsföringen ur ett företagsperspektiv. LÄS MER
2. Lärplattan i fokus : Pedagogens uppfattningar om de digitala verktygen i förskolans verksamhet
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mittuniversitetet/Institutionen för utbildningsvetenskapSammanfattning : Studiens syfte var att belysa pedagogers uppfattningar kring lärplattan, med utgångspunkter i det teoretiska begreppet handlingserbjudande och genom detta se vad som blev tillåtet och inte tillåtet för vidare lärande och utforskande i den virtuella världen inom lärplattan. Utgångsläget till denna studie var den kunskapslucka som genom den tidigare forskningen tydligt framkom. LÄS MER
3. Fuel cell layout for a heavy duty vehicle
Master-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : .... LÄS MER
4. Konstruktion av lastcykel: Fokus på komponentplacering av ett bränslecellsystem
M1-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : .... LÄS MER
5. Den bästa utsikten kommer från att klättra högt En studie om hur sökmotoroptimering kan gynnas av kunskap kring användarbeteende
Kandidat-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologiSammanfattning : Sökmotoroptimering är ett sätt att öka en webbsidas chans att positionera sig högt i en sökmotors resultatsida, eftersom det är där användare riktar sin uppmärksamhet. Metoden är menad att öka antalet slutkunder. LÄS MER