Sökning: "Yvonne Hjelm"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Yvonne Hjelm.
1. Facebook as a platform for corporate branding : How IKEA brand values are co-created in communication by users on Facebook
Kandidat-uppsats, HLK, Medie- och kommunikationsforskningSammanfattning : The aim of this thesis is to explore and illustrate empirically how brand values are co-created in communication by users on a corporate Facebook page. The text from two months of conversa-tion on IKEA Sweden’s Facebook page has been analyzed using qualitative and quantitative meth-ods. LÄS MER
2. Ungdomar och lokalmedier : En kvanititativ studie i hur gymnasieungdomar i Jönköping använder lokala medier 2010
L3-uppsats, Högskolan för lärande och kommunikationSammanfattning : Syftet med den här uppsatsen har varit att kartlägga Jönköpings gymnasieungdomars användning av samtliga professionellt producerade lokalmedier på orten, sammanlagt tolv stycken. 461 enkätsvar från elever på 18 gymnasieprogram visar att i Jönköping har ännu inte den stora världen konkurrerat ut den lilla. LÄS MER
3. How organizational knowledge can affect the choice of entry mode
Kandidat-uppsats, IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Summary This is a bachelor thesis within strategic management and knowledge management. It is a case study of a family-owned Italian Olive oil company, Frantoi Celetti e Cultivar, here referred to as FCC. FCC has built a thorough olive oil competence throughout the years and has decided to exploit its business on the Chinese market. LÄS MER