Sökning: "affective test"

Visar resultat 1 - 5 av 47 uppsatser innehållade orden affective test.

  1. 1. A study on the association of firm-generated content on Instagram, affective customer engagement, and positive electronic word of mouth: Evidence from food industry of Pakistan

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Muhammad Usman Anwar; Usman Younis; [2023]
    Nyckelord :Firm generated content; Affective customer engagement; Perceived enjoyment; Perceived originality; Positive electronic word of mouth;

    Sammanfattning : In marketing literature, the consumer engagement concept has gained the significant attention of researchers. Based on the stimuli-organism-response (S-O-R) framework, current research proposed to analyze the association between consumers' perception of characteristics of firm-generated content (FGC) on Instagram and positive electronic word of mouth by consumers through affective consumer engagement. LÄS MER

  2. 2. Delade upplevelser och förändrade smaker : En kvantitativ studie om hur användargenererat innehåll påverkar konsumenters attityder till restauranger

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Malin Augustsson; Isabelle Hedberg; [2023]
    Nyckelord :User-Generated content; Brand attitude; Attitude components; Restaurant; Purchase intention; Användargenererat innehåll; Varumärkesattityd; Attitydkomponenter; Restaurang; Köpintention;

    Sammanfattning : Forskningsfråga: I vilken grad påverkar användargenererat innehåll konsumenters tre dimensioner av attityder till företag i restaurangbranschen? Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur användargenererat innehåll påverkar konsumenters varumärkesattityder till företag inom restaurangbranschen. Resultatet av att analysera de tre dimensionerna av attityder; kognition, affektion och konation kan hjälpa företag att förstå i hur stor grad användargenererat innehåll påverkar konsumenters varumärkesattityder. LÄS MER

  3. 3. Helia : Design för mental hälsa inom säsongsdepression

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för design

    Författare :Mélanie Chantal Kääriä; [2022]
    Nyckelord :Säsongdepression; Appar; Mental hälsa; SAD;

    Sammanfattning : Sweden is located high up in the northern part of the hemisphere, which means that the number of hours of sunshine differs drastically between the winter and summer months. With this contrast comes a problem where more than one in three Swedes feel that the winter darkness affects their work performance. LÄS MER

  4. 4. Exploring if Eyespot Tests can Replace Cognitive Judgement Bias Tasks when Assessing Affective State in Red Junglefowl chicks

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för fysik, kemi och biologi

    Författare :Vanessa Galmor; [2022]
    Nyckelord :Cognitive judgement bias; Eyespot patterns; Red junglefowl; Cognition;

    Sammanfattning : We can describe cognition as the mental processes involved when processing signals and information from our surroundings. Despite being vital for our actions, these processes can be biased by emotions, which results in a judgement bias of ambiguous information. LÄS MER

  5. 5. GA and RP accents in a verbal guise test: A questionnaire-based study of Swedish upper secondary school students’ language attitudes

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Engelska institutionen

    Författare :Josefine Wistrand; [2021]
    Nyckelord :Verbal guise; Language attitude; Behavioural tendencies; Accent; RP; GA;

    Sammanfattning : The aim of this study is to use a verbal guise test to investigate Swedish upper secondary school students’ language attitudes toward GA and RP. While research has been conducted on this topic before, few studies have incorporated all three cognitive, affective and conative components of the mentalist approach to language attitude, and even fewer with younger student participants, which are two components the present study included. LÄS MER