Sökning: "aspect love"
Visar resultat 1 - 5 av 45 uppsatser innehållade orden aspect love.
1. “OM DU VILL UPPLEVA ÄKTA KÄRLEK & FÅ DITT HJÄRTA KROSSAT” - En tematisk innehållsanalys av den svenska BookTok-gemenskapen på det sociala mediet TikTok
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Executive summary Today Swedish youth are increasingly spending more time on social media meanwhile the degree of book reading is decreasing. This development has led to negative consequences like inferior performance amongst Swedish students. LÄS MER
2. Predicting user churn using temporal information : Early detection of churning users with machine learning using log-level data from a MedTech application
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : User retention is a critical aspect of any business or service. Churn is the continuous loss of active users. A low churn rate enables companies to focus more resources on providing better services in contrast to recruiting new users. LÄS MER
3. Husdjurens betydelse för hälsan hos äldre personer som bor hemma : En litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Marie Cederschiöld högskola/Institutionen för vårdvetenskapSammanfattning : Bakgrund: Fram till år 2050 förväntas den globala befolkningen över 60 år fördubblas och antalet personer över 80 år förväntas tredubblas. FN lanserade ett program för hälsosamt åldrande (2021–2030) för att minska hälsoklyftor och förbättra äldre personers livskvalitet. LÄS MER
4. Scenario Planning Analysis of Subscriptions in the Automotive industry - Future impact on profitability and loyalty
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The automotive industry is facing an ongoing transformation on many levels and the common denominator is the road to sustainability and zero greenhouse gas emissions. This has led to the developments of new drivetrains and the need for new business models has emerged. LÄS MER
5. Trust in Brand Activism: A look at self-love campaigns of beauty brands
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : In recent years, brand activism has been mentioned as a new evolution in corporate sociopolitical involvement. From the customers’ perspective, they expect brands to be more vocal and take a stance to tackle challenges. They do not want neutral brands anymore. LÄS MER