Sökning: "blog characteristics"
Visar resultat 1 - 5 av 15 uppsatser innehållade orden blog characteristics.
1. Blogg somverktyg för internkommunikation : Stimulanseller hinder i förbättringsarbete?
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitetsteknik, maskinteknik och matematikSammanfattning : Användningen av ledningsbloggar som verktyg för internkommunikation har ökat, samtidigt som forskning visar att högsta ledningen i många organisationer ser brister i sin kommunikativa förmåga. Kombinationen av ett begränsat forskningsunderlag kring fenomenet ledningsblogg och betydelsen av ett kontinuerligt och framgångsrikt förbättringsarbete ger denna uppsats sitt syfte: Att bidra med kunskapsutveckling kring hur högsta ledningen kan stimulera en organisation mot en högre grad av ständiga förbättringar genom att kommunicera internt via en blogg. LÄS MER
2. Blogging Eurovision: An Unconventional Online Space for Everyday Political Talk
Master-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikationSammanfattning : The paper starts by providing the overview of the Eurovision Song Contest, its participant countries and the audience. The aim of the research is to find out how everyday political talk takes place on non-political platforms. For this study, a blog dedicated to the Eurovision Song Contest was chosen. LÄS MER
3. EXILE 2.0. An analysis of Afrah Nasser’s blog authorship
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för språk och litteraturerSammanfattning : The thesis analyses how blogging in the Arabic blogosphere conditions political authorship in exile and how new digital media technologies create novel forms of presence at a distance. This purpose is fulfilled by an in-depth analysis of the works by Yemeni blogger Afrah Nasser. LÄS MER
4. Pinterest in Sweden : A Qualitative Study on Swedes’ Pinterest Usage
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Marketing and LogisticsSammanfattning : Problem: For businesses, in order to stay in contact with customers and to overall increase brand awareness, social media platforms have become more and more important. Pinterest is a relatively new platform in Europe, which has become extremely popular in the United States for being an inspirational micro blog. LÄS MER
5. Blog Influence on Consumer Information Search : From a Consumer’s Perspective
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Title: Blog Influence on Consumer Information Search Authors: Emma Hammer, Charlotta Hellström & Emma Martin Tutor: Jonas Dahlqvist Date: 2015-05-11 Key Words: Blog marketing, information search, blog characteristics, blog influence, consumer behavior, online information, online communication Abstract Information search is crucial to consumers because it can potentially lead to better decision-making, therefor it is argued to be the most important aspect during the consumer decision process (Beatty & Smith, 1987; Schmidt & Spreng, 1996). The Internet has greatly impacted the way consumers search for information (Peterson & Merino, 2003). LÄS MER