Sökning: "blog characteristics"

Visar resultat 1 - 5 av 15 uppsatser innehållade orden blog characteristics.

  1. 1. Blogg somverktyg för internkommunikation : Stimulanseller hinder i förbättringsarbete?

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitetsteknik, maskinteknik och matematik

    Författare :Emma Kantarp; Monika Karlsson; [2017]
    Nyckelord :Internal communication; management blog; continuous improvements; blog; blog design; internkommunikation; ledningsblogg; ständiga förbättringar; blogg; bloggdesign;

    Sammanfattning : Användningen av ledningsbloggar som verktyg för   internkommunikation har ökat, samtidigt som forskning visar att högsta   ledningen i många organisationer ser brister i sin kommunikativa förmåga.   Kombinationen av ett begränsat forskningsunderlag kring fenomenet   ledningsblogg och betydelsen av ett kontinuerligt och framgångsrikt förbättringsarbete   ger denna uppsats sitt syfte: Att bidra med kunskapsutveckling kring hur högsta   ledningen kan stimulera en organisation mot en högre grad av ständiga   förbättringar genom att kommunicera internt via en blogg. LÄS MER

  2. 2. Blogging Eurovision: An Unconventional Online Space for Everyday Political Talk

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Kakhi Sanikidze; [2017]
    Nyckelord :Everyday political talk; Eurovision; blogging; third space; nation branding; deliberative democracy; agonism; antagonism;

    Sammanfattning : The paper starts by providing the overview of the Eurovision Song Contest, its participant countries and the audience. The aim of the research is to find out how everyday political talk takes place on non-political platforms. For this study, a blog dedicated to the Eurovision Song Contest was chosen. LÄS MER

  3. 3. EXILE 2.0. An analysis of Afrah Nasser’s blog authorship

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för språk och litteraturer

    Författare :Lorna Bartram; [2015-06-09]
    Nyckelord :arabiska; blogging; exile; Yemen; connected migrant;

    Sammanfattning : The thesis analyses how blogging in the Arabic blogosphere conditions political authorship in exile and how new digital media technologies create novel forms of presence at a distance. This purpose is fulfilled by an in-depth analysis of the works by Yemeni blogger Afrah Nasser. LÄS MER

  4. 4. Pinterest in Sweden : A Qualitative Study on Swedes’ Pinterest Usage

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Marketing and Logistics

    Författare :Annika Kuhakoski; Lisa Seifert; [2015]
    Nyckelord :Pinterest; Sweden; social media; brands;

    Sammanfattning : Problem: For businesses, in order to stay in contact with customers and to overall increase brand awareness, social media platforms have become more and more important. Pinterest is a relatively new platform in Europe, which has become extremely popular in the United States for being an inspirational micro blog. LÄS MER

  5. 5. Blog Influence on Consumer Information Search : From a Consumer’s Perspective

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Charlotta Hellström; Emma Hammer; Emma Martin; [2015]
    Nyckelord :Blog marketing; information search; blog characteristics; blog influence; consumer behavior; online information; online communication;

    Sammanfattning : Title: Blog Influence on Consumer Information Search Authors: Emma Hammer, Charlotta Hellström & Emma Martin Tutor: Jonas Dahlqvist Date: 2015-05-11 Key Words: Blog marketing, information search, blog characteristics, blog influence, consumer behavior, online information, online communication Abstract Information search is crucial to consumers because it can potentially lead to better decision-making, therefor it is argued to be the most important aspect during the consumer decision process (Beatty & Smith, 1987; Schmidt & Spreng, 1996). The Internet has greatly impacted the way consumers search for information (Peterson & Merino, 2003). LÄS MER