Sökning: "brand identity"

Visar resultat 1 - 5 av 521 uppsatser innehållade orden brand identity.

  1. 1. Starka styrmedel - en studie om relationen mellan arbetsgivarvarumärke och medarbetarnas organisationsidentitet

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Mathilde Åslund; Rebecca Oldfield; [2018]
    Nyckelord :Organizational identity; Employer brand; Employee; Corporate brand; Control mechanism; Business and Economics;

    Sammanfattning : Abstract Title: Strong control mechanisms - a study of the relationship between employer brand and employee organization identity Seminar date: 2018-01-12 Course: FEKH29, Business Administration: Degree Project in Marketing, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC or ECTS‐cr) Authors: Rebecca Oldfield, Mathilde Åslund Advisor: Jon Bertilsson Keywords: Organizational identity, employer brand, employee, corporate brand and control mechanism Purpose: The purpose of the thesis is to open up for an increased understanding of the concept of employer brand by examining its relationship with the employee's organizational identity with a qualitative approach and starting point in theories regarding brands and organizational culture. Methodology: The thesis is a qualitative study with a hermeneutical phenomenological approach. LÄS MER

  2. 2. Visuell kommunikation på Instagram : @swedishtonic

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation; Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Felicia Sandman; Märta Hagberg; [2018]
    Nyckelord :Visual communication; brand building; brand identity;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to examine how a new startup-company are using visual communication on the social media platform Instagram to build a brand identity. The study is based on a case study about the beverage company Swedish Tonic and how they use Instagram to brand themselves and demonstrate their identity. LÄS MER

  3. 3. Vad består content marketing av och dess kännetecken? : En studie av sex företag

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för ekonomivetenskap och juridik

    Författare :Katarina Ikonen; [2018]
    Nyckelord :Brand; equity; autencitet and emotions.; Varumärke; värde; autencitet och känslor.;

    Sammanfattning : Content marketing kännetecknar ett värdeerbjudande där budskapet är personligt som stärker mottagarens livsstil genom en berättelse som är trovärdig och autentisk, som skapar värde för mottagaren iform av kunskap och social identitet och utgår från avsändarens värderingar. Content marketing kräver en strategi och långsiktighet som används i egna kanaler iform av artiklar, sociala medier och personliga events. LÄS MER

  4. 4. Influencer Marketing - ytlig inspiration eller något djupare?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Eric Larsson; Oscar Molin; Michelle Da Silva Pereira; [2018]
    Nyckelord :Influencer; Follower; Consumer Culture Theory; Brand Relationship; Fashion; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: "Influencer Marketing - Superficial Inspiriation or Something Deeper?" - A qualitative research about the relationship between fashion influencers and their followers from a Consumer Culture Perspective Seminar date: 2018-01-11 Course: FEKH29, Business Administration: Bachelor Degree Project In Marketing Undergraduate Level, 15 Credits Authors: Michelle Da Silva Pereira, Eric Larsson, Oscar Molin Advisor: Jon Bertilsson Key words: Influencer, Follower, Consumer Culture Theory, Brand Relationship, Fashion Purpose: The purpose of this study is to create a better understanding of followers' view of their relationship to fashion influencers and what kind of motives that underlie their reasons to follow, from a Consumer Culture Perspective. Methodology: A qualitative study has been conducted based on semi-structured interviews. LÄS MER

  5. 5. Varumärket som ledarskap? En kvalitativ fallstudie av varumärket som ledande funktion i en organisation

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Elvira Henningsson; Sara Lindstrand; [2017-08-30]
    Nyckelord :Brand; Cohesion; Leadership; Commitment; Motivation;

    Sammanfattning : The purpose of this essay is to investigate whether the brand of an organization can have the function of leadership and in that case, examine how such a function take place. Through an appropriate selection, we got contact with a company which provides a yoga studio where the main yoga form is bikramyoga. LÄS MER

BEVAKA DENNA SÖKNING

Få ett mail när det kommer in nya uppsatser på ämnet brand identity.

Din email-adress: