Sökning: "brand managment"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden brand managment.
1. Företagsledarens roll vid riskhantering i en tjänstefierad organisation.
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and problem More and more companies are now developing from only delivering a single product to now also deliver services. These transformations into servitization bring both risks and benefits to companies making the transition. The benefits of servitization is a well-defined area in the academic literature. LÄS MER
2. GONE IN 60 SECONDS? - Crisis management in a social media context
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The spring of 2013 has seen a spurge of discussion concerning web-hate, where both individuals and companies have been affected. Social media presents opportunities to build customer relationships, but besides inviting users to like, share and comment on a brand's fan page, companies' presence on Facebook has made complaints and criticism public. LÄS MER
3. Varumärkeshantering : Positionera ett varumärke på spelmarknaden
Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : Problemställning: Syftet med examensarbetet var att bekräfta en position och en tilltänkt målgrupp tilluppdragsgivaren MooreGames som är en ny spelsajt på den svenska spelmarknaden. Studien är även tillför att ta fram en varumärkesplattform som i sin tur sammanfattas i en varumärkesbok. LÄS MER
4. Den varumärkesuppbyggande processen : En fallstudie på en fackförening
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : Background: According to many authorities Trademark consideration will within the companies become all more prioritized objectives for competitive advantage and a strong organisational structure. Trade marking is becoming an important tool, not only Production oriented companies apply this on their products or services whereas it is today spread in many different sectors. LÄS MER