Sökning: "company owned touchpoints"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden company owned touchpoints.

  1. 1. Live shopping as a tool to create an engaging customer experience

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Arvid Ekelöw; Vendela Lundberg; [2022]
    Nyckelord :Live shopping; Customer Experience; Value Creation; Value Co- Creation; Brand Owned Touchpoints; Direct Interaction;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to explore how firms create an engaging customer experience through live shopping. More specifically, by performing a case study this thesis will provide an example of how firms use live shopping to create interactions, as well as to provide value through firm offerings. LÄS MER

  2. 2. Kundresa : Integration mellan företagsägda kontaktpunkter

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Julia Vesterlund; [2017]
    Nyckelord :customer journey; company owned touchpoints; information; streamlining; kundresa; företagsägda kontaktpunkter; information; effektivisering;

    Sammanfattning : Företag tenderar att leverera meningsfulla kundupplevelser genom användning av kundresor. En kundresa föreställer ett händelseförlopp som innefattar kundens hela livscykel, från förköpsfas till efterköpsfas. LÄS MER