Sökning: "confidence in faith"

Visar resultat 6 - 10 av 27 uppsatser innehållade orden confidence in faith.

  1. 6. SYNEN PÅ EU HOS KRISTDEMOKRATERNA - EN KOMPARATIV IDÉANALYS

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Statsvetenskapliga institutionen

    Författare :Anna Nyreröd; [2019-06-04]
    Nyckelord :EU; Christian democracy; supranationalism; subsidiarity; foreign policy; security policy;

    Sammanfattning : The purpose of this paper is to analyse whether the view on the European union as an institution and a political actor has changed over time whitin the swedish christian democratic party. The period of time that is analysed starts at 1993 and ends at 2018, and it is clear that during this period a significant change in focus whitin the christian democrats with regards to three specific policy areas in EU-politics has occured. LÄS MER

  2. 7. Ekonomisk utsatthet –finns det en väg ut ur ett långvarigt bidragsberoende?

    Magister-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för juridik, psykologi och socialt arbete

    Författare :Heléne Ärlegård; [2019]
    Nyckelord :Confidence; Self-Esteem; Participation; Financial Vulnerability; Health; Tillit; Självkänsla; Delaktighet; Ekonomisk utsatthet; Hälsa;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie var att genom intervjuer med 6 personer, som levt på ekonomiskt bistånd i mer än 10 månader, skildra deras upplevelse av sin livssituation och möjligheter att påverka den. Genom semi-strukturerade intervjuer samlades material in, material som analyserades med utgångspunkt i en induktiv tematisk metod. LÄS MER

  3. 8. Design Development of an Energy Supplier Application Focusing on the User Experience

    Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologi

    Författare :Ayla Borglund; Julia Giver; [2019]
    Nyckelord :UX; UI; Interaction design; User test; Prototyping; Environmental awareness; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : What do customers want from an energy supplier application? To meet the increasing digitalization of the society, the energy supplier Kraftringen strives to create a new application that will match the customer’s needs and Kraftringen’s vision. This thesis was performed in order to present a user interface proposal of Kraftringen’s new application, to improve the user experience. LÄS MER

  4. 9. 'Knock, knock, who's there?' : - A B2B intervention that questions the existing way of portraying material knowledge

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för design (DE)

    Författare :Ida Aldevinge; [2018]
    Nyckelord :Sensory engagement; informed choices; B2B; design; intervention;

    Sammanfattning : This thesis is investigating in how current buying and purchasing decisions within retail interior are made and how they possibly could be changed or affected with sensory engagement, to promote social sustainability by promoting individual knowledge and sense making in B2B (business to business) context.  The background for this thesis sprung from many sources but is mainly based on the last couple of decades’ societal changes in both digital developments, contributing to more separated consumer behaviour but also in the economical shift from a production area to a consumption age. LÄS MER

  5. 10. Motivationsfaktorer : hur en organisationsledning kan motivera sina anställda

    Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Avd för företagsekonomi

    Författare :Hampus Olander; Sargon Gabrielsson; [2016]
    Nyckelord :motivation factors; organization; motivationsfaktorer; organisation;

    Sammanfattning : Motivation är oerhört viktigt inom en organisation. Anställda som är motiverade i sitt arbete gynnar organisationen samtidigt som de själva kommer att må bra och trivas. Vad som motiverar en individ finns det väldigt mycket forskning om och motivationsfaktorer skiljer sig åt från person till person och mellan olika organisationer. LÄS MER