Sökning: "e-learning"
Visar resultat 1 - 5 av 279 uppsatser innehållade ordet e-learning.
1. På egen hand eller tillsammans? : Pedagogiska effekter av obligatoriska e-utbildningar i arbetslivet
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Pedagogiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
2. Perspektiv på digital relationskompetens : Analys av lärares strategier för att stödja utbildningsrelationer i digitala lärmiljöer
Magister-uppsats, Umeå universitet/Pedagogiska institutionenSammanfattning : Studien syftar till att öka kunskapen om lärares digitala relationskompetens samt bidra till utveckling av praktik och teori inom relationell pedagogik i digitala lärmiljöer. I studien analyserades kvalitativa enkätsvar från 123 lärare och lärarstudenter i Sverige och Finland angående hur de uppfattade att de kunde stödja relationer mellan lärare och elev i distansundervisning. LÄS MER
3. E-LEARNING IN EDUCATION DURING THE PERIOD OF PANDEMIC (COVID-19)
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeSammanfattning : Purpose: The overall purpose of this study is to evaluate the success of e-learning implementation during the COVID-19 pandemic and to investigate the factors affecting it. This is examined using a case study of students of the University of Tehran (Tehran-Iran). LÄS MER
4. Evaluating the user experience of a learning management system : – to improve usability
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : This master’s thesis evaluates the usability of an internal learning management system (LMS) in cooperation with the industrial organization Atlas Copco. As e-learning gains increasing prominence as a central tool for competence development within organizations, the seamless usability of LMSs plays a vital role in enhancing the employee experience. LÄS MER
5. Effective learning in higher education post-covid_final version.
Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : The emergence of moving learning activities online, due to Covid-19 pandemic preventive measures and fast growing technology, forced many educational institutions to design and prepare their distance learning systems on time, without adopting the best practices for an effective and holistic digital transformation. This fact highlights the need of reconsidering the models in online learning and redesigning the learning processes to meet students e-learning needs and receive a more qualitative educational experience. LÄS MER