Sökning: "företagsintervju"
Hittade 4 uppsatser innehållade ordet företagsintervju.
1. Konceptutveckling av tekniskt hjälpmedel för positionering av långa ekipage : Sensorteknologi - Ett stöd för operatörer i förebyggande av kollision
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Linnéuniversitetet/Institutionen för maskinteknik (MT)Sammanfattning : Operatörer som kör långa och tunga transportfordon kan råka ut för kollisioner till följd av stress och utmattning men även distraktioner och dålig sikt i trafiken. Genom tekniska hjälpmedel skapas nya trafiksäkra transportmöjligheter i form av autonoma system inom transport- och fordonsindustrin vilka utgör en viktig del i utveckling av säkra miljövänliga elfordon. LÄS MER
2. Så(s) mycket bättre! : - En studie av varumärkeslojalitet för Lohmanders
Kandidat-uppsats, Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Abstract - Much better sauce! - A study of brand loyalty for Lohmanders Date: 5th June 2013 Level: Bachelor thesis in marketing, 15 ECTS Institution: School of Economy, Society and Technology, EST Mälardalen University Authors: Sara Meijer Julia Åberg 20th February 1990 26th April 1990 Title: Much better sauce! – A study of brand loyalty for Lohmanders Tutor: Finn Wiedersheim-Paul Keywords: Brand, loyalty, consumer behavior Research questions: Which significance has the brand for the consumer when buying fresh sauce? How loyal are the consumers to the brand Lohmanders? How does brand loyalty arise among Lohmanders customers? Purpose: The purpose with this thesis is to research consumer’s brand loyalty to fresh sauce and to analyze how brand loyalty arises regarding the brand Lohmanders. Method: The theoretical framework used in the study is based on theories of consumer behavior, brands and loyalty. LÄS MER
3. Hemparty : en studie om hur det är möjligt att tillämpa hempartyts säljverktyg på internet
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : I ett samhälle där tiden blir en allt mer avgörande faktor ökar konsumenternas efterfrågan på tidsbesparande konsumtion. E-handel erbjuder konsumenter besparandet av tid och bekvämlighet genom att det är möjligt att göra inköp, när som helst och var som helst. LÄS MER
4. E-handel 2006 En undersökning i hur man skapar tillit inom e-handel
C-uppsats, IT-universitetet i Göteborg/Tillämpad informationsteknologiSammanfattning : I informationssamhället är elektroniska affärer en självklarhet. Med Internet spreds möjligheterna även till konsumenter och småföretag. E-handel är köpandet och säljandet utav information, produkter och tjänster via datornätverk. LÄS MER