Sökning: "fanny lunds universitet"
Visar resultat 1 - 5 av 221 uppsatser innehållade orden fanny lunds universitet.
1. Rekryterad av AI: En analys av arbetssökandes uppfattning och attityd
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Recruitment conducted with the assistance of artificial intelligence is becoming increasingly common with the advancement of technology. Currently, AI can draft job advertisements, review resumes, automate interviews, and make decisions. LÄS MER
2. Aspects to consider when introducing IoMT-solutions into the healthcare system in Sweden
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : The healthcare system in Sweden is currently facing major challenges, particularly with regards to rising healthcare costs, an aging population, and an increase in chronic diseases. To overcome these challenges, the healthcare system requires innovative solutions that can provide cost-effective care while maintaining quality standards. LÄS MER
3. Kunden har faktiskt inte alltid rätt- En kvalitativ studie av klagomålshantering utifrån makt, ansvar och intern kommunikation
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Titel: Kunden har faktiskt inte alltid rätt- En kvalitativ studie av klagomålshantering utifrån makt, ansvar och intern kommunikation Författare: Fanny Westergren och Elina Zagar Lindstad Handledare: Malin Zillinger Syfte: Syftet för detta arbete är att undersöka hur konsumentnära personal inom branschen för försäljning av skönhetsprodukter i fysisk butik upplever klagomålshanteringen inom organisationen. Detta kommer att undersökas utifrån teorin gällande ansvar, makt och intern kommunikation. LÄS MER
4. Sports Clubs’ Role in City Branding - What do they actually do?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In today’s city branding field, a gap exists between research and practice. A gap made more evident since the field has moved to prefer a participative approach, where stakeholders are more acknowledged as an important part of the city branding process, illustrating the little knowledge of stakeholders’ own practices. LÄS MER
5. Budgetprodukter är inte alltid så enkelt
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Sammanfattning Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka hur konsumenter identifierar budgetprodukter och hur detta uttrycks genom förpackningens design. Genom att studera vilka attribut som påverkar konsumentens uppfattning och inställning till budgetprodukter kan vi få en större förståelse för hur en förpackningsdesign kan ge ökad konkurrenskraft. LÄS MER