Sökning: "instagram"

Visar resultat 1 - 5 av 557 uppsatser innehållade ordet instagram.

  1. 1. Communication of cultural heritage towards youths in Gothenburg Three culture institutions´ websites and Instagram

    Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologi

    Författare :Emma Nordenberg; [2018-07-04]
    Nyckelord :Cultural heritage; cultural identity; youths; The Internet; social media; virtual ethnographic; sensemaking theory; multimodal communication; communication;

    Sammanfattning : To establish an understanding of how cultural heritage is communicated on the Internet through websites and Instagram, three institutions are selected to be observed through a virtual ethnographic analysis in combination with sensemaking theory. The institutions that has been observed are Röda Sten, Världskulturmuseet and Frilagret. LÄS MER

  2. 2. TWEENS INTERPRETATION OF MARKETING STRATEGIES WITHIN INSTAGRAM.

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande

    Författare :Victoria Johansson; [2018-07-04]
    Nyckelord :Tweens; Marketing; Instagram; Social media; Sender intention;

    Sammanfattning : How are tweens understanding the relationship between the personal sphere and the commercial influences that occurs on Instagram?.... LÄS MER

  3. 3. Who you are: the result of influencers’ instagramming –a qualitative study of how consumers’ offline identity is influenced by influencers on Instagram

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Vendela Fridell; Frida Mandelin; [2018-07-03]
    Nyckelord :Identity; Influencer; Instagram; Consumption;

    Sammanfattning : MSc in Marketing and Consumption.... LÄS MER

  4. 4. To Influence and Be Influenced

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Ebba Törneman; Erika Molinder; [2018-07-03]
    Nyckelord :Celebrity endorsement; Micro-influencers; Macro-influencers; Social media; Authenticity; Identification;

    Sammanfattning : MSc in Marketing and Consumption.... LÄS MER

  5. 5. Influencers påverkan på konsumentens köpprocess -En kvalitativ studie om hur konsumentens köpprocess inom mode påverkas av influencer marketing på Instagram

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Estelle Beaunez Lundqvist; Sara Georgsson; [2018-06-27]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

BEVAKA DENNA SÖKNING

Få ett mail när det kommer in nya uppsatser på ämnet instagram.

Din email-adress: