Sökning: "internal brand communication"

Visar resultat 1 - 5 av 93 uppsatser innehållade orden internal brand communication.

  1. 1. The business of business is societal responsibility: A case study of drivers and goals of FMCGs’ corporate brand endorsement

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Simon Hellström; Tove Mattsson; [2016-09-21]
    Nyckelord :FMCG; corporate brand endorsement; corporate reputation; sustainability; corporate identity; corporate image;

    Sammanfattning : MSc in Marketing and Consumption.... LÄS MER

  2. 2. The role of CSR engagement in the Internal Brand Building process : An exploratory study of Service firms

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi; Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Chidiebere Emmanuel; Eva Eriksson; [2016]
    Nyckelord :Corporate social responsibility CSR ; corporate brand; brand building; internal brand building; service firms; managers; employees.;

    Sammanfattning : This study explores how service firms incorporate CSR activities within the internal brand building process. It was found that CSR does influence and is implemented in every stage of our theoretical framework of the internal brand building process. LÄS MER

  3. 3. Automotive Fleet Sales Management

    M1-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Jakob Olsson; Gustav Westling; [2016]
    Nyckelord :fleet cars; Fleet sales; company cars; management; internal best practices; organizational learnings; business sales strategy; NFA; LeaseCo; automotive industry; trend analysis; future best practices; digitalization connectivity; omni-channel; WLTP; customer and vehicle data; online sales; direct sales; B2B; B2C; dealerships; CRM; business model disruption; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Background The Master’s Thesis Case Study Company is a premium brand automotive OEM. In the Swedish fleet car (or company car) market, the company is lagging behind its main competitors in terms of market share a fact that is not true for several other European markets. LÄS MER

  4. 4. The Engaged Gamer: An Exploration of Consumers’ Engagement and its Consequences for the Video Game Industry’s Strategic Brand Management

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Oskar Leander; Dominik Weber; [2016]
    Nyckelord :Brand Management; Strategic Brand Management; Engagement; Video Games; Digital Games; Video Game Industry; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this research is to understand the phenomenon of the engaged gamer, that we term video gamer’s engagement beyond purchase and playing games and how it affects the strategic brand management in the video game industry.Theoretical Perspective: The study relates engagement to strategic brand management, including the creation of a brand identity within the production process of video games. LÄS MER

  5. 5. Byte av varumärke på grund av förvärv : en fallstudie om den interna kommunikationens roll vid varumärkesförändring

    Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Avd för företagsekonomi; Högskolan Väst/Avd för företagsekonomi

    Författare :Lina Johansson; Ivana Nina Zeko; [2016]
    Nyckelord :Acquisitions; internal communication; organization change; leadership; re-branding; Företagsförvärv; intern kommunikation; företagsförändring; ledarskap; varumärkesförändring;

    Sammanfattning : Bakgrund: Företagsförvärv har idag blivit allt vanligare för att nå en globaliserad marknad. Företagsförvärv kan leda till förändringar såsom varumärkesbyte där försäljarna i serviceföretag har visat sig vara av stor betydelse för att förmedla det nya varumärket ut till slutkund. LÄS MER

BEVAKA DENNA SÖKNING

Få ett mail när det kommer in nya uppsatser på ämnet internal brand communication.

Din email-adress: