Sökning: "interpersonal communication channels"

Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden interpersonal communication channels.

  1. 1. How do B2B use social media to build trust? : An exploratory study in what aspects create, maintain and destroy interorganizational trust

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Elin Adolfsson; Ida Kucera; [2023]
    Nyckelord :B2B; inter-organizational; trust; business relationships; social media; transparency; trust creation; trust maintenance; trust destruction; B2B; interorganisatorisk; förtroende; affärsrelationer; sociala medier; transparens; skapa förtroende; underhålla förtroende; förstöra förtroende;

    Sammanfattning : Social media usage in the B2B sector is increasing at a slower rate than B2C and the research literature sends a unanimous message; B2B firms would benefit in multiple ways using social media as a tool when establishing and entertaining business relationships. The concept of trust is proved to be of great importance in the construction of these relationships. LÄS MER

  2. 2. MEDIA USE AND VACCINE HESITANCY - A qualitative study of individuals’ media use and vaccine choice in the covid-19 era

    Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik och masskommunikation

    Författare :Ellen Hemmingsson; [2022-11-08]
    Nyckelord :Vaccine Hesitancy; Covid-19; Vaccination; Selective Exposure; the Reinforcement Spirals Model;

    Sammanfattning : Vaccine hesitancy has long been recognized in separate research disciplines concerning different vaccines and societal contexts to comprehend what factors determine individuals’ vaccine choices. Likewise, communication scholars have distinguished how it is possible to select the information that aligns with pre-existing beliefs – particularly in the high-choice media environment with copious information channels. LÄS MER

  3. 3. KAN DU BJUDA PÅ ETT LEENDE?

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Elin Nyman; Nora Rönnfors; Amna Zeherovic; [2022-08-01]
    Nyckelord :Kommunikation; Interpersonell kommunikation; Sportjournalistik; Jämställdhet; Könsstereotyper;

    Sammanfattning : CAN YOU GIVE US A SMILE? The purpose of this study is to examine if the communication differs between journalists and female and male professional football players during live-interview situations. Since the 1900s sports journalism has grown into what we today consider a main subject in modern journalism (Dahlén, 2008:71-72). LÄS MER

  4. 4. Holoportation: a qualitative study on the NextGen communication channel

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Natalie Koutny; Vinod Kumar Verma; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Purpose: The objectives of this thesis was to examine and discuss the existing interpersonal communication and the impact it has when utilising current technology to communicate remotely. Once the situation was studied, it was possible to analyse the perception and usability of NextGen communication, specifically holoportation, which can have in five different industries. LÄS MER

  5. 5. ”Stick i stäv med värdeorden” : En kvalitativ fallstudie om internkommunikation kopplat till värdeord

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Emelie Abramsson; Emma Ottenström; [2020]
    Nyckelord :core values; organizational culture; internal communication; communication channels; värdeord; organisationskultur; internkommunikation; kommunikationskanaler;

    Sammanfattning : Det har under flera århundranden pågått en process där människors arbetsplikt har ersatts av en efterfrågan av balans, meningsfullhet och kvalitet för individen på arbetet. Denna förändring har motiverat organisationer att utveckla sitt arbetsgivarvarumärke, då ”starka varumärken får sin kraft inifrån” (Parment, Dyhre & Lutz, 2017, s. LÄS MER