Sökning: "kunders uppfattning av värde"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden kunders uppfattning av värde.

  1. 1. Customer Perception of Servitization in the Durable Consumer Goods Segment of SMEs in Sweden : A Case Study with the Sjöstrand Trading AB

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Marcel Christian Georg Renner; [2022]
    Nyckelord :Servitization; Consumer Perception; Sustainability; Consumer Products; SMEs;

    Sammanfattning : Servitization has long since proven its benefits for manufacturing companies and is expected to gain future importance due to its sustainable and competitive significance. Yet, research has insufficiently addressed the effect of consumer goods companies integrating services in their portfolio to meet customer demands and justify new pricing models in B2C markets. LÄS MER

  2. 2. Using Online Communities and User-Generated Content for Innovative ProductDevelopment in the Gaming Industry

    Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Avd.)

    Författare :Mario Maher; Rahand Kader; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Information from users on the internet come in different forms and shapes, e.g. videos, content on social media, reviews and other interactive platforms where information can be shared. LÄS MER

  3. 3. Värde och upplevelse inom ett logistikföretag : Effektivisering av upplevelsen och värdet genom inverkan av innovation

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Johnny Giang; Betty Westin; [2016]
    Nyckelord :Innovation; logistics; process; service innovation; customer value; customer experience; Innovation; logistik; process; tjänsteinnovation; kundvärde; kundupplevelse;

    Sammanfattning : Frågeställning:   Hur kan DHL Freight i Eskilstuna genom inkrementella innovativa lösningar leverera ett högre kundvärde samt bättre kundupplevelse i den del av logistikprocessen som skapar kundvärde för privatpersoner? Syfte: Syftet med denna undersökning är att undersöka och ge förslag på hur DHL Freight i Eskilstuna kan generera kundvärde och kundupplevelse för DHLs privata kunder genom innovationstänk. Metod: En kvalitativ metod har använts genom studien som också är en samproduktion med DHL Freight i Eskilstuna. LÄS MER

  4. 4. Energitjänst för efterfrågeflexibilitet : Som leder till en effektivare elnätsanvändning

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Energisystem; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Martin Nilsson; Simon Samuelsson; [2015]
    Nyckelord :electrical grid grid; business model; efficiency; electricity suppliers; energy service; demand-side flexibility; DSO; elnät; affärsmodell; effektivitet; elhandel; energitjänst; efterfrågeflexibilitet;

    Sammanfattning : The load in the electricity grid fluctuates during the day and between seasons. As a distribution system operator (DSO), an uneven load profile leads to increased transmission losses and unnecessary high costs for subscribing power from the feeding grid. LÄS MER

  5. 5. Assessment of customers’ value-perceptions’ of suppliers’ European pulp offerings

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Products

    Författare :Jonas Johansson; [2014]
    Nyckelord :customer perception of value; branding; pulp producers; pulp customer firms; kunders uppfattning av värde; varumärke; massaproducenter; massakonsumenter;

    Sammanfattning : Pulp suppliers are acting in a complex and dynamic environment. Branding and differentiation have therefore grown in importance for attracting pulp customer firms. Knowledge about pulp customer firms’ perceptions’ of value has become a key issue so that suppliers can develop valuable offerings. LÄS MER