Sökning: "loyalty theories"

Visar resultat 1 - 5 av 143 uppsatser innehållade orden loyalty theories.

  1. 1. Att tala eller tiga? : Om kritik och dess konsekvenser för lärare inom skolans organisation

    Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad utbildningsvetenskap

    Författare :Maria Svahn; [2017]
    Nyckelord :ethics; freedom of speech; New Public Management; upper secondary education; Whistleblowing; Sweden; etik; gymnasieskolan; New Public Management; Whistleblowing; yttrandefrihet;

    Sammanfattning : In the light of overall democratic and normative values for Swedish education, including freedom of expression, the aim of this study was to examine how teachers’ critical comments on a school organization at upper secondary level (post-16 education) can be received and possible implications for teachers who express such criticism and for the school organization. The questions focused on criticism in relation to the core values of education and freedom of expression, in a policy context of marketization of the Swedish school system. LÄS MER

  2. 2. Normkreativ reklamfilm ”Det är såhär reklam bör vara” : En kvalitativ studie om konsumenters uppfattning av normkreativ reklamfilm

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi; Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Naida Čaušević; Frida Hyensjö; [2017]
    Nyckelord :Market communications; commercials; norm creativity; brands; corporate social responsibility; Marknadskommunikation; reklamfilm; normkreativitet; varumärken; samhällsansvar;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of the study is to identify how norm creativity in commercials is perceived by consumers and how it affects their perception of a brand. Theoretical Framework: The theoretical framework for the study consists of theories of market communication, the advertising industry and brands. LÄS MER

  3. 3. Loyalty program in a collegial sports context: promoting student fan behavior through rewards strategies

    Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Lärande och samhälle

    Författare :Max Lundmark; [2017]
    Nyckelord :College sports; Loyalty programs; Psychology;

    Sammanfattning : Författare: Max Lundmark Handledare: Bo Carlsson, Gun Normark. Nyckelord: Loyalty/rewards programs, reinforcement, consumer behavior. Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur amerikanska universitet använder lojalitetsprogram. LÄS MER

  4. 4. Framtidens digitala konsument: En kvalitativ studie om konsumenternas attitydformering till personuppgifter och företags arbete med individanpassad marknadsföring

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Hampus Rossberg; Sally Persson; [2017]
    Nyckelord :Personalized marketing; Relationship marketing; CRM; Personal data; Personal integrity; Trust; Loyalty; Fear; Control; Social Sciences;

    Sammanfattning : This study aims to create a deeper understanding of consumer attitudes regarding personalized marketing and companies collection and analysis of personal data. It also aims to contribute to a broader knowledge about the opportunities and challenges companies can face if consumer change their behavior if more control is given to them regarding their personal data. LÄS MER

  5. 5. Hur påverkar kön och position lojalitet? : En kvantitativ studie om lojalitet hos individen i den svenska revisionsbranschen

    Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälle; Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälle

    Författare :Laura Hisenaj; Arrita Meshekrani; [2017]
    Nyckelord :Loyalty; auditing; sex; gender-characteristics; position; Lojalitet; revision; kön; könsegenskaper; position;

    Sammanfattning : Loyalty is a well-considered and well-researched subject in today's society. Today, the term is described as complex and there is no socially accepted definition. LÄS MER

BEVAKA DENNA SÖKNING

Få ett mail när det kommer in nya uppsatser på ämnet loyalty theories.

Din email-adress: