Sökning: "management team och funktioner"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden management team och funktioner.
1. Managing the procurement process during scale-up: A case study of a European Battery Manufacturer
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The European battery market is in rapid growth and the industry actors are ramping up production as well as exploring international expansion opportunities. However, due to the relative novelty of the industry in Europe, there is a lack of benchmark companies and established frameworks for successful expansion. LÄS MER
2. Data Visualization of Software Test Results : A Financial Technology Case Study
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : With the increasing pace of development, the process of interpreting software test results data has become more challenging and time-consuming. While the test results provide valuable insights into the software product, the increasing complexity of software systems and the growing volume of test data pose challenges in effectively analyzing this data to ensure quality. LÄS MER
3. Daily stand up meetings - hiss eller diss?
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DVMT)Sammanfattning : Syftet med studien är att beskriva hur agila team upplever digitala DSM samt kartlägga vilka tekniska ochsociala behov som uppfylls och/eller saknas. De teman som undersöktes var hur digitala DSMgenomfördes praktiskt, vilka tekniska verktyg som användes samt vilken social inverkan det hade påteamet. LÄS MER
4. Applying Purchasing Category Management on a purchasing department to increase its performances : A case study with a luxury automotive manufacturer
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Nowadays, manufacturing companies compete as much with their products as with their supply-chain. Within the overarching stages of supply-chain, purchasing is a process that responds to the organizations needs of acquiring raw materials, components and semi-finished products in order to enable the execution of operations. LÄS MER
5. Implementering av DevOps : En fallstudie på ett IT-konsultföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomiSammanfattning : Inom projektledning har olika metoder och agila arbetssätt utvecklas. Det har dock funnits frustration över separerande silostrukturer inom mjukvaruutveckling. DevOps har utvecklats som ett sätt att bemöta detta och istället sammankoppla olika funktioner som utveckling och operations. LÄS MER