Sökning: "marknadsplan IT"

Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden marknadsplan IT.

  1. 1. The use of marketing within Swedish football : A qualitative and comparative study between clubs in Allsvenskan

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Namroud Sizar; Nilsson Emilia; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Over the years, football clubs have been transformed into companies that need a well-thought-out marketing plan. The most appropriate marketing strategies are implemented to achieve success in a market that has undergone a digital and global transformation. There are constantly new ways for businesses to market themselves. LÄS MER

  2. 2. Analysing the digital marketing tool Digital Plattform : Identifying issues users are experiencing when using a digital marketing tool for the first time

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Oscar Nyblom; [2021]
    Nyckelord :Digital marketing tool; heuristic analysis; user testing; interaction design;

    Sammanfattning : Digital marketing is becoming more influential for businesses and along with it so does digital marketing tools. To make digital marketing tools useful for new users and businesses, they should be easy to use and allow for a good user experience. LÄS MER

  3. 3. Bakkassen - En praktisk studie kring utformandet av en användbar och förtroendeingivande webbapplikation

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Ludvig Billberg; Linda Fredriksson; Markus Häggblad; Sanna Jansson-Nordqvist; Johan Nilsson; Niklas Nyberg; Viktor Stenström; Hampus Strandqvist; Ivan Öhrman; [2016]
    Nyckelord :web application; usability; trust; shake and bake; webbapplikation; bakkassen; förtroende; användbar; bakning;

    Sammanfattning : The report deals with the experiences and results that arose during the development of the webapplication Bakkassen, a web shop where visitors can order pre-portioned ingredients to bread andpastries. The main objective of the report is to answer a question about how to design a usable andtrustworthy web application. LÄS MER

  4. 4. Pionjärer inom Golfen : En Marknadsundersökning av Vreta Kloster Golfklubb

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomi

    Författare :Madeleine Lundberg; Carina Forslund; Emir Bijelonja; [2013]
    Nyckelord :Golf; Marknadsföring; Marknadsundersökning; Marknadsplan; Marknadsföringsstrategier; Nulägesanalys;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to conduct a market survey in order to form a marketing plan to enhance and communicate the image of Vreta Kloster Golf Club. To accomplish this, the authors conducted a situation analysis on the mentioned club. Data was collected through interviews as well as secondary sources. LÄS MER

  5. 5. Hur påverkar Gerillamarknadsföring Generation Y? : En studie av Gerillamarknadsföringens påverkan på Generation Y.

    Kandidat-uppsats, Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)

    Författare :Gabriel Gimdal; Max Johnson; [2013]
    Nyckelord :Marketing; Guerrilla Marketing; Generation Y; Advertising; Word-of-mouth; Buzz-marketing; Brand attitude; Brand engagement; commitment online; communication; Marknadsföring; Gerillamarknadsföring; Generation Y; Annonsering; Word-of-mouth; Buzz- marknadsföring; varumärkesattityd; varumärkesengagemang; engagemang online; kommunikation;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Hur påverkar Gerillamarknadsföring Generation Y?  Ämne/Kurs:  Företagsekonomi - Kandidatuppsats Handledare:  Lars Haglund Nyckelord: Marknadsföring, Gerillamarknadsföring, Generation Y, Annonsering, Word-of-mouth, Buzz- marknadsföring, varumärkesattityd, varumärkesengagemang, engagemang online, kommunikation. Bakgrund: Marknadsföring handlar om att skapa och utveckla lönsamma kundrelationer. LÄS MER